Hvad bruger du til mail ? Outlook 2011, Outlook 2013, Airmail, PostBox, Mail.app eller noget helt andet? Her tænkes specielt på OSX som styresystem :) |
roundcube.
Hvad bruger du til mail ? Outlook 2011, Outlook 2013, Airmail, PostBox, Mail.app eller noget helt andet? Her tænkes specielt på OSX som styresystem :) |
Jeg har gode erfaringer med Thunderbird og Mutt på OSX giv dem et kig. |
Dennis | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning
Seriøs Magentohosting
Kender udemærket Google Apps - bruger dog selv Office 365 i øjeblikket :) Men foreløbig tak for jeres input - vil se nærmere på dem. |
Office 365 er da et fantastisk værktøj. Når du kommer til at du vil høre mere om CRM så har jeg måske løsningen ovenpå din Office 365 :-) /Antonio |
Bruger Postbox, mail.app kunne ikke håndtere den mængde emails jeg modtog, så ja.. Jeg skiftede, prøvede at skifte tilbage, efter 3 opdateringer til styresystemet, og jeg kan stadig ikke lide Mail.app, syntes der er for meget tekst i overview af emails. Har prøvet flere programmer så som outlook, Denne var for langsom - Airmail har ikke muligheden for filtre, hvilket jeg har et par hundrede stykker af - så ja - Jeg bliver nok ved postbox til den dag at email klienter bliver bedre :) |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Jeg bruger outlook 2013, fungere ret godt for mig har bugt det siden outlook 2003. Jeg har prøvet Gmail men er aldrig blevet gode venner med det :S |
Mvh.
Jesper
Jeg benytter mail.app, men overvejer kraftigt at skifte til Postbox på mac. Min stationær PC bruger jeg blot gmail i browseren med google apps tilknyttet. |
Macmail :-) |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.