Jeg søger jeg en partner til min opkommende webshop som skal sælge kosttilskud på nettet. Kravene er blot at du er engageret og brænder for fitness verdenen og hvad det indeholder. Desuden skal du være bosat i Kbh.
Hej Hgjespersen! Alt held og lykke med dit projekt. Hvis du har tænkt dig at sælge kosttilskud på nette, så husk for Guds skyld at tjekke op på kravene hertil. Der er tårnhøje gebyrer på salg af kosttilskud i Danmark, hvilket de fleste ikke er opmærksomme på. Prøv at søg på Fødevarestyrelsens hjemmeside og bliv bekendt med kravene til import, salg og markedsføring Inden du bliver kontaktet af Fødevarestyrelsen, efter du er startet.
Hej
Jeg synes det lyder spændende med opstart af din webshop med kosttilskud. Jeg er uddannet indenfor ernæring og sundhed.
Søger du stadig en partner?
Mvh Sophie
Det er måske ikke det rette sted og skrive dette, men jeg kunne simpelthen ikke finde ud af at skrive en privatbesked til dig, så derfør kontakter jeg dig her..
Jeg ved ikke om du har indvilget i et samarbejde med Hgjespersen, men jeg ikke kunne finde en måde og skrive privat, da jeg vil høre dig om et samarbejde med mig. Jeg har startet virksomheden LeiFitness.dk som er en online opgaveformidlings-site (indhent 3 tilbud-tjeneste). Du kan evt. tjekke den på www.leifitness.dk Det går ud på, hvis en person ønsker sig en personlig træner, kostvejleder eller instruktør kan de indsende deres opgave på siden, også vil kunden inden for ca. 48 timer modtage 3 tilbud på det kunden ønsker. Jeg håber vi evt. kan tage en lidt længere samtale som privat.. :)