Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.edbpartner.dk

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 12
Fra  www.edbpartner.dk Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre der vil komme med lidt feedback og/eller hjælp?

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 15:55

Jeres profilbilleder er alt for dårlige, få en professionel til at tage et par ordentlige billeder.  Hvis i vil vise ansigt, så skal det være i orden, ikke sådan noget halvudvisket noget der ligner et dårligt mobil billede taget med fedtet linse og en halv finger i vejen.  (selvom i da ligner et par friske arbejdsomme flinke fyre Smile )

Dernæst;  Hvorfor er det blevet så populært med sider hvor man hele tiden skal scrolle op og ned og væk fra menuen i toppen for at læse indholdet?  Et er at man skal scrolle ned.  Irritationen er dog at man skal scrolle tilbage for at finde menuen således man kan komme videre til andre punkter på siden.

Forsiden;  Forslag: I stedet for et kæmpe billede der fylder 89& af skærmen - hvor man langsomt men sikkert... ventende vises igennem det som i "kan"... så kunna man jo lave stor (lidt mindre) kasse i fronten med 8 individuelle klikbare ikoner med netop det i gerne vil vise at i kan. På den måde kan man se det hele på een gang uden at skulle vente, og direkte klikke sig videre til løsningen (som i jo har) på ens problem.

Hvad er forskellen på jeres og "min" side ? Wink  

Tilmeldt 5. Mar 14
Fra  www.edbpartner.dk Skrevet kl. 17:09

Hej Roberts.

Tak for rigtig fed feedback, det gav stof til eftertanke.

Vi skal klart have ordentlige billeder, og der arbejdes også på det - Det var blot dem der lignede os mest, og som ikke var alt for partyuartig.

Kan godt følge dig med at man skal scrolle, og der er ingen tvivl om at jeg ikke har tænkt mig 100% om da jeg (kenneth) lavede siden. Jeg sidder nemlig personligt på en ret stor skærm i står opløsning, og derfor virker billederne ikke specielt voldsomme på min skærm. Dette er jo nok ikke tilfældet hos vores brugere, så det er noget jeg laver væsenligt om på idag :) 

Faktisk har jeg kigget på en "til toppen" knappe i bunden af siden om ikke andet, så det er relativt nemt at komme til tops igen.

Det sidste du skriver forstår jeg ikke helt dog, men det er også lørdag ;) Du må meget gerne uddybe

Endnu engang tak for rigtig fed feedback

Tilmeldt 27. Feb 14
Skrevet kl. 18:58

EDBpartner:
Det sidste du skriver forstår jeg ikke helt dog, men det er også lørdag ;) Du må meget gerne uddybe
det var for at du kunne sammenligne noget "old school" (min side) med noget "new age"(din side) Wink 

Tilmeldt 5. Mar 14
Fra  www.edbpartner.dk Skrevet kl. 19:02

Nu har jeg opdateret siden lidt Robert. Vil du kigge igen? :)

Tilmeldt 27. Feb 14
Skrevet kl. 19:12

Jeg har netop kigget, men må indrømme at jeg ikke kan se den store forskel - hvad har i ændret på ? Tilføjelse: og der skal stadig scrolles uanset om man kører 1600*900 eller 1280*1024 eller 1600*1280 ....

Nåe - nu kan jeg se det, hvis man klikker på services kommer der alle mulighederne, klikbare.  Det er da fint ! Yes   Jeg mente egentlig at det skulle placeres på forsiden, altså i stedet for den dersens autoscrolly / slideshow, og sådan at man kunne se alle mulighederne allerede på første side.  Men nu skal i altså heller ikke lægge for meget i min vurdering af jeres side.  Der er hundredetusindvis af andre meninger der er mindst lige så gode eller bedre end mine måske nogengange lidt konservative ønsker om websteders usability Wink

Tilmeldt 5. Mar 14
Fra  www.edbpartner.dk Skrevet kl. 19:20

Jeg har lavet image slideren væsenligt mindre samt ændret måden man kan scrolle i den på.

Er i færd med at kigge på den der "go to the top" knappe, som pt desværre er på engelsk. Det skal jeg lige have ændret. Man kan nærmest ikke lave et site uden man skal scrolle :(

Tilmeldt 27. Feb 14
Skrevet kl. 19:23

EDBpartner:
Man kan nærmest ikke lave et site uden man skal scrolle :(
Men man er godt på vej hvis man kan undgå at navigationstasterne / felterne / menuen scroller out of sight  - om resten scroller er et fedt, bare man ikke også skal scrolle tilbage efter knapperne

Tilmeldt 5. Mar 14
Fra  www.edbpartner.dk Skrevet kl. 20:21

Sådan som menuen er designet, så kan jeg desværre ikke få den til at følge med så det bliver pænt...

Så det må vi altså undvære :)

Tilmeldt 5. Mar 14
Fra  www.edbpartner.dk Skrevet kl. 17:54

Er der andre der vil sparke ind?

Mangler også en der vil kigge bare lidt på vores SEO. Kræver ikke noget vildt her, men der er nogle få vigtige elementer vi ikke helt forstår. Syns vi har puttet rigtig finde meta beskrivelser ind, samt meta ord - Men dog alligevel er vi praktisk talt "usynlige" på google... :/

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)