Det tror jeg også vi skal. At diskutere med folk der mener de er bedre alene fordi de kan nedværdige folk, give danmarks største bank et øgenavn (flot...) og som ikke har eller kan danne egne holdninger. Det er et niveau jeg ikke kan nå ned på. Sorry. At diskutere med en person, der vedholdende fastholder, at Danske bank er en 'gebyr bank' og 'bare er dyr' - uden på noget tidspunkt at forholde sig til, at i indlæg nummer 2 har i tråden er der bevis på det modsatte. - Det er nok for ensidet en person til at jeg vil kunne føre en fornuftig samtale med vedkommende (det kan man nok ikke... At føre samtaler kræver jo også at man lytter til hvad den anden part siger). Jeg er en del mere konstruktiv end dig. Jeg mener, at man skal forholde sig til fakta....... ALLE fakta... Så ja... - Lad os bare holde det ved det. Hvis du vil, så svar bare. Jeg giver ikke flere svar i denne tråd. |
Carsten Kvist:Det tror jeg også vi skal.
At diskutere med folk der mener de er bedre alene fordi de kan nedværdige folk, give danmarks største bank et øgenavn (flot...) og som ikke har eller kan danne egne holdninger. Det er et niveau jeg ikke kan nå ned på. Sorry.
At diskutere med en person, der vedholdende fastholder, at Danske bank er en 'gebyr bank' og 'bare er dyr' - uden på noget tidspunkt at forholde sig til, at i indlæg nummer 2 har i tråden er der bevis på det modsatte. - Det er nok for ensidet en person til at jeg vil kunne føre en fornuftig samtale med vedkommende (det kan man nok ikke... At føre samtaler kræver jo også at man lytter til hvad den anden part siger).
Jeg er en del mere konstruktiv end dig. Jeg mener, at man skal forholde sig til fakta....... ALLE fakta...
Så ja... - Lad os bare holde det ved det.
Hvis du vil, så svar bare. Jeg giver ikke flere svar i denne tråd.
Imponerende karakteristik af en, ja jeg ved ikke ....
Dit sidste indlæg siger mere om dig som person end noget andet.
Din "konstruktive" tilgang til fakta er så den eneste gyldige, der er rigtig flot!
Til sidst kan jeg kun konstatere, at du ikke diskuterer, men fremkommer med nogle påstande og argumenter om personer, som du ikke kender og derudover ikke gider du ikke engang at læse hele tråden.
Med hensyn til at lytte, så er det en to-vejs kommunikation, som du åbenbart ikke evner, men derimod stædigt fortsætter dine underlige udmeldinger, som i hvert fald ikke har ret meget med fakta at gøre.
Jeg kan omkring Danske Bank så afslutningsvis henvise til denne
http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2013/12/26/1226074249.htm
Tonny