Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nyt site

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

 

hej

er der nogen der har et par kommentare til mit nye site?

www.annefogel.dk

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

Jeg har ikke skrevet i det "nye" forum før nu og bliver let forvirret Big Smile

Jeg har fået nyt sit og har brug for et par kommentarer. Hænger det sammen, hvad kunne gøres bedre osv.

Under kontakt er der et link der hedder "pr" dette er ikke aktiveret endnu Smile

God dag til alle Big Smile

Anne

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke, "mod er tid kom nu".

Er det på grund af pladsmangel Du skriver det? Eller er der en dybere mening som jeg har overset?

Naturbillederne på dit site er meget smukke, men de må godt være lidt mere klare. De er for uklare/grynede nu.

Navigeringen på siden er irriterende, da jeg er nødt til at trykke på enten mod, er, tid, kom eller nu, og jeg fatter ikke hvad det betyder, så det er som at stikke hånden i en lykkepose.

Den hvide tekstbjælke der går igennem din side synes jeg faktisk er pæn, men da den er så smal bliver teksten svær for mine øjne at læse.
Løsningen kunne så være at gøre det bredere, men det ville ødelægge de pæne billeder i baggrunden.

Trykker jeg på, "er" som sender mig til smykkerne (hvorfor er?), så opdager jeg ved et tilfælde at jeg kan trykke på teksten ude til venstre og se dine smykker.

Jeg vil gerne have et menupunkt der hedder smykker/galleri eller noget i den dur, hvor jeg kan se hvad Du laver og hvad jeg kan købe.
Jeg kan næsten ikke se hvad jeg kan købe, og det er en skam. Specielt fordi jeg er VILD med dine smykker, det er virkelig kræs :)

Et menupunkt der hedder værkstedet, ville også være sjovt. Her kunne Du brage billeder op af hvor Du sidder og arbejder.
Det ville give mig en større lyst til at arbejde. Evt. kunne Du lægge en video op på et par minutter hvor Du forklarer lidt om hvordan Du laver smykkerne og konceptet bag. Også gerne lidt om dig.

Nå jeg sidder og vrøvler, jeg vil smutte ud til gryderne og varme lidt frokost til kæresten der snart kommer hjem i sin frokostpause :)

Jeg håber at Du kan bruge hvad jeg har skrevet.

Som et post scriptum kan jeg skrive, at Du skal tænke lidt i SEO, da din side bliver meget svær at få til tops i Google som den er nu.
Men det ved Du sikkert.

Nå, det var de gryder. 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

super......summer lige ........

SEO kommer senere - der ikke gjort skrevet noget :-)

God lunch

Anne

Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig starte med det gode: Flotte billeder, og flotte farver.


Det ikke så gode:
Dit website er totalt uoverskueligt.
For det første, som Dimitri sagde, giver din menu ingen mening. At klikke rundt er et skud i tågen, og man mister hurtigt interessen og overblikket.

Det næste jeg ikke kan forstå er indholdet/teksten. Jeg troede 100% at du var digter, da jeg først kom ind på din side. Så troede jeg du var en digter der kun skrev digte om smykker. Og til sidst, fandt jeg billeder af smykker (som jeg ikke rigtig kunne få så meget information (f. eks. pris, materiale, vægt, etc) om, andet end "...er smykker i mindre end provokerende..."). Ekstremt sort og intetsigende.

Jeg kan godt se hvad pointen er... "Det skal være kreativt, anderledes, og nyt". Men der er bare nogle ting der ikke fungere på internettet. Forvirrende menu'er er en af dem.

Det var hvad jeg havde af kritik. Der er i hvertfald nogle ting at starte med, og jeg er sikker på du kan få mere hjælp fra andre aminoer.
Jeg kan i hvertfald ikke mere, for din hjemmeside har givet mig hovedpine.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Omkring produkterne skal der vist bare et varenr. til - pris osv. lader jeg forhandlerne om. Nogen foretrækker den vejledende andre en højere.......for ikke at give dem for mange problemer bliver det sådan. Dette produkt ligger i forretninger - der er ikke nogen der skal købe på sitet.

Teksten - har jeg svært ved at se det du siger...... Er det alt teksten der er volapyk? GIver det slet ingen fornemmelse eller mening?

Du mister simpelthen lysten til at gå på opdagelse fordi det er uoverskueligt? er det hele sitet eller kun der med smykkerne? er det pga. menu teksten?

Keep on the positive energie :-)

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne,

Her kommer jeg lige med et par hurtige kommentarer... :)

Altså jeg kan rigtig godt lide idéen der ligger bag, fordi det er rart at se nogen der tør gå nogle andre veje.
Men jeg må også tilstå, at jeg nok bare ikke helt fatter det *hehe*

- Så bliver du nødt til at gøre "enter"-knappen på forsiden større... for det tog mig alligevel 3-4 sek at finde den, det er lidt lang tid... 
- Jeg kan som udgangspunkt godt lide den hvide bjælke.. men den skal falde mere ind i designet, ellers ligner det for meget en programmeringsfejl, der får browseren til at kaste bjælken ind midt på siden. 
- Jeg ville fordele det tekst mæssige indhold lidt rundt på siderne, og gøre det lidt mere læseligt... så man kan sige, der måske er et formål med at komme rundt på dit site og se hvad den næste side "gemmer på". Sådan en lang tekst opgiver jeg allerede på forhånd, især fordi jeg nok aldrig har været god til digte.
- Sæt hastigheden på dine "overgange/fates" op, så man ikke skal vente på dem. 

Du har nogle rigtig flotte billeder, både kvinden og nature spiller rigtig godt med dit site og dine smykker... Det ville jeg helt sikkert synes du skulle bruge mere.. :)

Håber du kunne bruge kritikken... 
Held og lykke..
 

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne.

Den er jo meget intens, og web mediet er så forbandet utakmnemmeligt når det kommer til præsentation af produkter som dine. Jeg ser en flot udstilling i en butik eller et vindue for mig, med de samme flotte blade osv. Der gør det sig nu nok bedre. 

Jeg tilslutter mig kommentarer om selve sitets lidt meningsløse navigation. Beklager, men det er simpelthen lidt for opfindsomt. Hvis det alligevel bare er en site, der bare skal bruges som et elektronisk visitkort, skal du nok gøre det meget mere simpelt. 

Men det er nu rart at se, at der virkelig er lagt nogle kreative tanker bag.Smile 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres "energi"

Vender tilbage når både site og tekst er rettet, for at få nye kommentare :-)

Anne Fogel - smykker med mod
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)