Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshopsbilleder!!!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Ville høre om der er nogle der kan komme med gode råd, til hvorledes man får gode billeder af tøj og smykker til webshop. Og det haster!!!

Ville egentlig helst have billederne med hvid baggrund, men spørgsmålet er om jeg skal bruge en masse penge på nyt kamera udstyr (penge som jeg ikke har), eller at mit alm kamera Canon IXUS80015 er god nok.

Ved der er en del, der har med tøj eller smykker af gøre herinde, så i må da have nogle råd liggende.

VH. aeileeng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19

Hej Aeileeng!

Du kan prøve at sende mig et par billeder, så skal jeg gerne se, om jeg kan gøre dem "gode". Hvis du efterfølgende synes om det, kan vi lave en fast aftale med en god pris. Men hvis det ikke må koste noget, kan jeg ikke lige svare på dit spørgsmål...

Jeg laver dog gerne et par prøver u/b. 

Tilmeldt 7. Jun 06
Skrevet kl. 12:10

Hej Sandfær

De eneste billeder jeg har nu, er ret uprof.
Så faktisk skal jeg først igang med det. Og det er her jeg har behov for nogle råd. Jeg har en smule penge, men har altså ikk 10.000 for at købe nyt kamera udstyr. Du kan evt. se nogle af de billeder jeg har på Trendsales.dk og søg under aeileeng
Men de er slet ikke noget værd, når de skal ligge på en webshop.

vh. aeileeng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15

Nej, det har du ret i... Som minimum skal du sørge for at have hele produktet med på billedet. Mht lys og kamera m.m. ved jeg ikke nok til at kunne vejlede dig i, hvad du skal vælge. 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:47
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:18

Hej Brian, mange tak for henvisningen.

Artiklen Brian henviser til er den første i "serien" istedet for at blogge om lidt af hvert har jeg valgt at fokusere på en af de ting jeg er gode til og uddannet til.

Så hvis du følger med på bloggen vil du løbende kunne finde gode råd og gennemgange. Hvis du ligeledes vælger at kommentere på bloggen så skriv gerne hvilke emner du gerne vil have jeg tager op, så vil jeg se på det.

Tilmeldt 7. Jun 06
Skrevet kl. 15:29

Tusind tak, prøver at se på det i aften.

vh. aeileeng

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 22:05

Leeng:

Ville egentlig helst have billederne med hvid baggrund, men spørgsmålet er om jeg skal bruge en masse penge på nyt kamera udstyr (penge som jeg ikke har), eller at mit alm kamera Canon IXUS80015 er god nok.

Ved der er en del, der har med tøj eller smykker af gøre herinde, så i må da have nogle råd liggende.

Cubelite er rigtig god til fotografering af produkter: http://www.obt.dk/cubelite_sortiment.htm

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:57

Hvis jeg var dig så ville jeg bruge et par timer på at læse http://www.tabletopstudio.com/documents/HowTo_page.htm igennem. Der er både tutorials til hvordan du fotograferer alle slags produkter, samt guides til hvilke udstyr du skal bruge.

Med venlig hilsen

Morten

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 13:58

Hej Morten

Jeg takker for linket. Det er jeg sikker på er en hjælpende hånd for mange (os inkl.)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)