Ville høre om der er nogle der kan komme med gode råd, til hvorledes man får gode billeder af tøj og smykker til webshop. Og det haster!!!
Ville egentlig helst have billederne med hvid baggrund, men spørgsmålet er om jeg skal bruge en masse penge på nyt kamera udstyr (penge som jeg ikke har), eller at mit alm kamera Canon IXUS80015 er god nok.
Ved der er en del, der har med tøj eller smykker af gøre herinde, så i må da have nogle råd liggende.
Du kan prøve at sende mig et par billeder, så skal jeg gerne se, om jeg kan gøre dem "gode". Hvis du efterfølgende synes om det, kan vi lave en fast aftale med en god pris. Men hvis det ikke må koste noget, kan jeg ikke lige svare på dit spørgsmål...
De eneste billeder jeg har nu, er ret uprof. Så faktisk skal jeg først igang med det. Og det er her jeg har behov for nogle råd. Jeg har en smule penge, men har altså ikk 10.000 for at købe nyt kamera udstyr. Du kan evt. se nogle af de billeder jeg har på Trendsales.dk og søg under aeileeng Men de er slet ikke noget værd, når de skal ligge på en webshop.
Nej, det har du ret i... Som minimum skal du sørge for at have hele produktet med på billedet. Mht lys og kamera m.m. ved jeg ikke nok til at kunne vejlede dig i, hvad du skal vælge.
Artiklen Brian henviser til er den første i "serien" istedet for at blogge om lidt af hvert har jeg valgt at fokusere på en af de ting jeg er gode til og uddannet til.
Så hvis du følger med på bloggen vil du løbende kunne finde gode råd og gennemgange. Hvis du ligeledes vælger at kommentere på bloggen så skriv gerne hvilke emner du gerne vil have jeg tager op, så vil jeg se på det.
Ville egentlig helst have billederne med hvid baggrund, men spørgsmålet er om jeg skal bruge en masse penge på nyt kamera udstyr (penge som jeg ikke har), eller at mit alm kamera Canon IXUS80015 er god nok.
Ved der er en del, der har med tøj eller smykker af gøre herinde, så i må da have nogle råd liggende.
Hvis jeg var dig så ville jeg bruge et par timer på at læse http://www.tabletopstudio.com/documents/HowTo_page.htm igennem. Der er både tutorials til hvordan du fotograferer alle slags produkter, samt guides til hvilke udstyr du skal bruge.