Kære med-aminoer Jeg har sådan lyst til at dele en solstråle-historie med jer. Jeg kontaktede i første omgang mit netværk, for at høre om der var interesserede købere. Det var her jeg første gang blev informeret om Aminos virksomhedsbørs. Selvom jeg har været aktiv på Amino i efterhånden rigtig mange år, har jeg aldrig været på virksomhedsbørsen... det var jo kun for store virksomheder og lidt for professionelt.. troede jeg. Efter at have undersøgt mulighederne vidste jeg at det var den rette platform. Jeg satte annoncen på og købte en sølvpakke til 995,- Inden for de første dage blev min mailboks mere om mere fyldt. Efter godt 14 dage viser statistikken, at annoncen er vist 1317 gange og er blevet kontaktet 65 gange. HOLD NU KÆFT DER ER GANG I DEN! Jeg er nu i intense forhandlinger med flere potentielle købere og jeg tror virkelig på at det lykkes. Min tilgang til salget er, at jeg er reel og ærlig. Samtidig fortæller jeg om virkeligheden og det hårde benarbejde der ligger bag. Lige nu ærgrer jeg mig over at jeg ikke selv kendte virksomhedsbørsen, da vi skulle etablere vores forretning. Der findes mange rigtig gode virksomheder derude, så hvorfor opfinde den dybe tallerken to gange? Hvis I ikke bruger den, så kig forbi.. men pas på, man kan hurtig blive fristet :-) Hav en fantastisk dag! /Anders |
Ja, det var en god historie.
Jeg har også haft søgt at købe virksomhed gennem Virksomhedsbørsen.
Men sælgerne der havde en gratis profil var åbenbart fløjtende ligeglade. Jeg betalte for at få adgang til deres data, men ingen gad nogensinde besvare mine henvendelser. De tre profiler som jeg kontaktede havde alle ligget på siden i over 3 måneder og man kunne da se, at de havde været logget ind fornyligt.
Så det er altså ikke kun lutter gode historier om Virksomhedsbørsen.
Hvad der skal gøres, ved jeg ikke - men jeg ville ikke anbefale nogen at bruge den, hvis de vil svare på en gratis profil.
PS: Og nu skal der ikke komme nogen og fortælle mig, at jeg ikke "solgte" mig selv godt nok til sælger. Det var ganske banale køb og var ikke i retning af et livsværk, der skulle overdrages til rette vedkommende.