Hej Mads
Jeg vil give Henrik ret angående dit tema; det er meget let og minimalistisk, hvilket ikke er det, jeg associerer med whisky. Jeg tror det vil give et rigtigt lækkert finish, hvis du kunne gøre det lidt tungere, som symboliserede det de tunge og rustikke møbler, man vil finde på en pub.
Jeg synes dit billede med de fire whiskyer på forsiden, er utrolig lækkert, hvortil det ville være fedt, at lave en kant eller måske baggrund i noget nær samme farver, og med en god tung menu, som inviter en indenfor, hvor der en lækker og afslappet stemning som på billedet. Det kunne derfor være en god idé at søge inspiration hos pubberne, da et besøg på din side gerne skulle give en følelse af whiskysmagning, som stod man i en rustik bar i Skotland.
Ellers utrolig lækkert med en masse informationer, som er til at finde rundt i. Ligeledes kan jeg godt lide din gode mørke baggrund, som jeg netop associerer med whisky, derfor skal du også passe på med ikke at gøre resten af siden for mørk, men da det lige nu er hvidt, vil det ikke skade at dæmpe den lidt, præcis som den hyggelige belysning, man kan finde på en pub; men det er selvfølgelig nemmere at finde ud af, når man prøver sig frem, og ser hvordan det virker i praksis. Uanset hvad, da ser jeg det for værende vigtigt, at du gør noget ved den øverste bjælke, hvor din overskrift står, da det ikke klæder den at være hvid.
Så nej, den er bestemt ikke skæv! Jeg synes den er fed, men den kan eventuel optimers med nogle få justeringer.
Held og lykke med siden.
Med venlig hilsen.
Mike