Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks bedste søgeoptimering søges

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:28

Joybox.dk:

Hey....

Hvis du nu søger på "søgemaskineoptimering" på google.dk/google.com mon så ikke resultatet taler for sig selv?

Kan man ikke konkludere, at de firmaer som kan placere sig selv øverst (i et så konkurrencepræget marked) har evnerne til at gøre det samme for dig?

Mvh. Lars

Nej, selvfølgelig kan man ikke det.

Hvis du vil vide hvem der er bedst, skal du se på deres kunders resultater - det er jo det parameter som ene og alene tæller for dig som kommende kunde, er det ikke?

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:40

AndersSaugstrup:

Joybox.dk:

Hey....

Hvis du nu søger på "søgemaskineoptimering" på google.dk/google.com mon så ikke resultatet taler for sig selv?

Kan man ikke konkludere, at de firmaer som kan placere sig selv øverst (i et så konkurrencepræget marked) har evnerne til at gøre det samme for dig?

Mvh. Lars

Hvis du vil vide hvem der er bedst, skal du se på deres kunders resultater - det er jo det parameter som ene og alene tæller for dig som kommende kunde, er det ikke?

Her er jeg stort set enig - selvom det er os, der ligger nr. 1 på bl.a. "søgemaskineoptimering" og "webdesign". Det er en udbredt holdning, at det ikke betyder noget - men alligevel kæmper stort set alle udbyderne om placeringer på netop den søgning - og resten køber AdWords på de søgninger, så et eller andet må det jo betyde Wink

Her i firmaet er vi mere stolte af vores kunders placeringer, end vi er af vores egne. Og det er bl.a. en nr. 2 world wide på "stress", en nr. 1 på "kontorhotel", en nr. 1 på "d&g", en nr. 4 på "børnetøj, en nr. 1 på "printerpatroner", en nr. 1 på "rengøring Sjælland", en nr. 1 på "diesel tøj" osv. osv.

Der ER mange gode udbydere derude - og endnu flere mindre heldige. Brug Google til at tjekke op på, om der er "dårlige historier" om dem, du vil se nærmere på. Det kan hjælpe dig til en grovsortering.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:10

Godt nok sjovt.

Kan genkende de fleste der ligger på side 1 på "børnetøj" fra Amino.

Det siger jo en del Smile

Venlig hilsen, Christian

Tilmeldt 9. Nov 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:16

Hvad kan jeg forvente af ordre/omsætning på en søgeoptimering. Et søgeoptimeringsfirma som jeg har talt med oplyser at jeg ikke kan forvente at få omsætning for mere end hvad jeg ligger i kr/øre hos søgeoptimeringsfirmaet. Dvs omsætning/udgift går lige op. Ved det er meget firkantet sat op, men er det godt nok??

Hilsner

Bettina-elisabeth

Med venlig hilsen Bettina www.Styledelux.com

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:36

Synes jeg lyder som noget sludder. De kunne ligeså godt sige: "Læg en million hos os, så tjener Du en million ;)".

Hvorfor skulle jeg så lægge en million hos firmaet når min omsætning kun stiger en million? 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:40

Hej Bettina-Elisabeth.

Korrekt udført søgemaskineoptimering koster næsten ikke noget når du er nået til det punkt hvor du gerne vil være.
Herefter er det rent overskud
Big Smile

Om søgemaskineoptimering er det rigtige for dig er afhængig af hundredevis af helt forskellige parametre.

For at nævne nogle ganske få:

Hvilket marked er du i?

Hvor stort er dit marked?

Hvor stor er du?

Hvor stor er dine konkurenter?

Hvor mange produkter har du?

Hvilken CTR kan du opnå på AdWords?

Hvilken CTR kan du opnå på Søgemaskineoptimering? (typisk mange gange mere når det er rigtigt udført)

Hvor mange produkter har dine konkurrenter?

Hvilke langtidsplaner har du?

Hvilke langtidsplaner har dine konkurrenter?

Er dine kunder nogen, der kun køber een gang?

Er dine konkurrenters kunder nogen, der kun køber een gang?

Hvordan konverterer dine søgeord på Adwords?

Hvordan konverterer dine konkurrenters søgeord på Adwords?

Har du få vigtige søgeord eller mange forskellige, der konverterer.

.... og jeg kunne blive ved og ved og ved herfra, men jeg tror, at du har fanget pointen Wink

Kort sagt: Den økonomiske "slagkraft" i søgemaskineoptimering kan ikke vurderes isoleret set; men skal vurderes i sammenhæng med hele din forretning.

Venlig hilsen, Christian

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 96
Fra  Flexkom ApS Skrevet kl. 17:22

Hej Bettina,

Ja, som man kan se i forum er det mange firmaer, som tilbyder søgemaskineoptimering for penge.

Men du kan gøre meget selv.

1. Opdater din hjemmeside jævnligt - helst også forsiden. Hvis du ikke synes, at du vil ændre/skrive så meget på forsiden, kan du have en lille nyhedsblok og link til "læs mere". Se min egen side på http://flexinfonet.com (vores grafiker hader det!!!).
  2. Få eksterne links til din side. Eksterne links er som vejvisere for Google - din side anbefales af andre. Jo mere populære siderne der linker til din side er - jo bedre.
  3. Brug unikke "Page Titles" - ikke bare dit firmanavn på alle sider. Skriv i page title hvad den enkelte side handler om.
  4. Brug overskrifter (h1 og h2) til at vise søgemaskiner hvad teksten på dine sider handler om.

Jeg er på ingen måde ekspert i dette - men ovenstående er min egen erfaring!

Der er selvfølgelig tale om punkter der tager tid - modsat hvor man køber sig til ex. eksterne links, som har omgående effekt.
Et seriøst SEO-firma vil også anbefale dig ovenstående punkter - hvis de ikke er "som de skal være" på din hjemmeside.

Håber du kan bruge lidt af det.

Mvh
Mikkel Smith
FlexInfoNet - Download Lean-værktøjer på nettet (5S, Kanban, OEE, Smed, Flow m.fl.)!

Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 02:15

Thomas Rosenstand:

AndersSaugstrup:

Joybox.dk:

Hey....

Mvh. Lars

Her er jeg stort set enig - selvom det er os, der ligger nr. 1 på bl.a. "søgemaskineoptimering" og "webdesign". Det er en udbredt holdning, at det ikke betyder noget - men alligevel kæmper stort set alle udbyderne om placeringer på netop den søgning - og resten køber AdWords på de søgninger, så et eller andet må det jo betyde Wink

Her i firmaet er vi mere stolte af vores kunders placeringer, end vi er af vores egne. Og det er bl.a. en nr. 2 world wide på "stress", en nr. 1 på "kontorhotel", en nr. 1 på "d&g", en nr. 4 på "børnetøj, en nr. 1 på "printerpatroner", en nr. 1 på "rengøring Sjælland", en nr. 1 på "diesel tøj" osv. osv.

Der ER mange gode udbydere derude - og endnu flere mindre heldige. Brug Google til at tjekke op på, om der er "dårlige historier" om dem, du vil se nærmere på. Det kan hjælpe dig til en grovsortering.

Det er da en klar indikator at en virksomhed der sælger søgemaskineoptimering er nem at finde i de organiske resultater når der bliver søgt på seo eller søgemaskineoptimering.

Dem der siger noget andet må da have misforstået et eller andet.... eller også skal de prøve at bortforklare at de ikke selv er blandt de 10 første.

Jeg siger naturligvis ikke at det er den eneste faktor, men jeg tror at alle seo firmaer bruger en del tid og resurser på at komme ind i det fine selskab på googles første side, også med deres egen side.

Det er i øvrigt synlighed.com der ligger nr. 1 på søgemaskineoptimering for tiden,

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 11:17

Det synes jeg er noget værre sludder. Hver viksomhed i hele verden beslutter sig hvordan de vil have kunder og hvis konkurrence er så hård på f. eks ordet søgeoptimering, kan man med rette bruge timerne på at ringe ud til nye kunder fremfor at optimere sin egen hjemmeside.

Den erfaring jeg har med henvendelser via f. eks google på vores produkter er at det i mange tilfælde kun drejer sig om pris og ikke behov. Og hvorfor skal jeg så sætte en mand til at lave søgeoptimering 20 timer om ugen på vores egen side, når han istedet kan booke 5-10 seriøse møder istedet ? alternativet er at jeg få standard mailen...hvor jeg skal afgive tilbud på noget der også er sendt til 5-10 andre konkurrenter, hvad jeg anser som useriøse henvendelser der kun drejer sig om pris og ikke kvalitet.

Er enig i at man skal kigge på de enkelte kunder og Deres behov. Referencer er guld værd.

Kunder er velkommen til at kontakte mig for referencer eller et uforpligtende møder, vi kører i hele Danmark....

www.die.dk

mvh

Kim Thrane

Salgsdirektør

Dansk Internet Erhverv A/S

tlf. 2849 3535

Produkter : CMS til hjemmesider, CMS til Webshop og SEO ( søgeoptimering )

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)