Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks bedste søgeoptimering søges

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 9. Nov 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et seriøst og meget dygtigt firma til søgeoptimering af min site. Hvem kan I anbefale?

Hilsner

Bettina

Med venlig hilsen Bettina www.Styledelux.com

Fra Viborg
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 11:10

Hmm der er et par at vælge at imellem. Mikkel deMib Svendsen er bestemt en de bedste på området, men ellers prøv at søg på google.

Peter Tidemand

Enlig-far.dk Det største fællesskab for danske fædre

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 11:13

Hej Bettina

Hvis du vil hyre et top SEO firma, skal du være forberedt på at det koster mange penge og sikkert også en del ressourcer fra din side.

Mit gæt er at alle seriøse SEO firmaer i DK læser amino.dk så hvis du beskriver opgaven mere detaljeret med URL til sitet som skal optimeres, markedet du vil ramme, o.s.v. vil det hjælpe.

Jeg tvivler på at du får konkrete navne på SEO firmaer, det vil være useriøst og ud fra hvilke kriterier skal der dømmes?

Tilmeldt 9. Nov 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:25

Tak for tilbagemeldingen.

Seriøse SEO firmaer er velkommen til at kontakte mig pr e-mail.

Venligst

Bettina

Med venlig hilsen Bettina www.Styledelux.com

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 11:43

Hej Bettina-Elisabeth,

Jeg kan anbefale Notabene. De blev slået sammen med Aizee for omkring et års tid siden...

Med venlig hilsen

Lise

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:50

Stod jeg og skulle vælge et SEO-firma, ville jeg kontakte www.demib.com og www.refocus.dk for at se hvad de kunne tilbyde mig.

Førstenævnte er repræsenteret på Amino af Mikkel deMib Svendsen, og sidstnævnte af bla. Marcel Fuursted. Ingen af de to firmaer hører til de billigste på markedet, men de hører afgjort til de allerbedste, så vil Du have det bedste er der efter min mening kun de to muligheder.

Der er dog flere SEO-firmaer herinde som med garanti kan give dig et rigtig godt tilbud. 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 12:23

Hej Bettina

Har gode erfaringer med Dansk Internet Erhverv www.die.dk og Internet Danmark www.internet.dk , desuden vil jeg foreslå dig at kigge på www.seoportalen.dk

De 2 første nævnte er gode til at "få din hjemmeside frem" og synes jeg til en rimelig pris. Dog er de jo tekniker, så seoportalen har jeg haft meget glæde af, til at forstå principperne i produkterne. Det skal dog nævnes at mit danske ikke er helt perfekt, så jeg skal ha tingene forklaret meget grundigt :-) Det skal lige nævnes at jeg ikke er ansat eller har været, i nogen af disse firmaere...

Mvh

Chris Harris 

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 12:28

Som Dimitri også nævner, så kan jeg varmt anbefale Marcel Fuursted også. Rigtig dygtig fyr

Fuursted.net

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:56

Hey....

Hvis du nu søger på "søgemaskineoptimering" på google.dk/google.com mon så ikke resultatet taler for sig selv?

Kan man ikke konkludere, at de firmaer som kan placere sig selv øverst (i et så konkurrencepræget marked) har evnerne til at gøre det samme for dig?

Mvh. Lars

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:19

Hej Bettina-Elisabeth

God søgemaskineoptimering koster penge.
Super søgemaskineoptimering koster mange penge.

Hvorfor så det?

Fordi synlighed = indtægt. Det ved både du og eksperterne.
Og fordi høje placeringer er forbundet med meget arbejde.

Det, som det vel drejer sig om er at finde et match, hvor der er balance mellem det, du kan betale og det du kan få.
Det er ikke nok, at du finder den bedste, hvis du ikke har mulighed for at investere i en størrelsesorden, der matcher forventningerne fra den anden side.

Håber du kan bruge det til noget.

Venlig hilsen, Christian

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)