Hvis du vil hyre et top SEO firma, skal du være forberedt på at det koster mange penge og sikkert også en del ressourcer fra din side.
Mit gæt er at alle seriøse SEO firmaer i DK læser amino.dk så hvis du beskriver opgaven mere detaljeret med URL til sitet som skal optimeres, markedet du vil ramme, o.s.v. vil det hjælpe.
Jeg tvivler på at du får konkrete navne på SEO firmaer, det vil være useriøst og ud fra hvilke kriterier skal der dømmes?
Stod jeg og skulle vælge et SEO-firma, ville jeg kontakte www.demib.com og www.refocus.dk for at se hvad de kunne tilbyde mig.
Førstenævnte er repræsenteret på Amino af Mikkel deMib Svendsen, og sidstnævnte af bla. Marcel Fuursted. Ingen af de to firmaer hører til de billigste på markedet, men de hører afgjort til de allerbedste, så vil Du have det bedste er der efter min mening kun de to muligheder.
Der er dog flere SEO-firmaer herinde som med garanti kan give dig et rigtig godt tilbud.
De 2 første nævnte er gode til at "få din hjemmeside frem" og synes jeg til en rimelig pris. Dog er de jo tekniker, så seoportalen har jeg haft meget glæde af, til at forstå principperne i produkterne. Det skal dog nævnes at mit danske ikke er helt perfekt, så jeg skal ha tingene forklaret meget grundigt :-) Det skal lige nævnes at jeg ikke er ansat eller har været, i nogen af disse firmaere...
God søgemaskineoptimering koster penge. Super søgemaskineoptimering koster mange penge.
Hvorfor så det?
Fordi synlighed = indtægt. Det ved både du og eksperterne. Og fordi høje placeringer er forbundet med meget arbejde.
Det, som det vel drejer sig om er at finde et match, hvor der er balance mellem det, du kan betale og det du kan få. Det er ikke nok, at du finder den bedste, hvis du ikke har mulighed for at investere i en størrelsesorden, der matcher forventningerne fra den anden side.