Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på E-butik

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 23:46

Hej Netkombi-crew :)

Synes som helhed at jeres side er nem og overskuelig at se på og bruge.
Well, men jeg ville måske lægge sætningen "Kombivogne på nettet", op et sted nær Netkombi logoet.... (mere fordi folk som mig, ikke fatter hvad Netkombi er, når vi kigger forbi).

Jeres øverste billeder er lidt roddet... og de stjæler farlig meget opmærksomhed i forhold til jeres produkter.
Og siden jeres produkter er kombivogne, burde disse selvfølgelig være afbilledet i øverste billede (jeg troede først det var børnetøj, fordi de børn ser så glade ud i deres matchende dragter).

Derudover har jeres butik en lidt lang loadetid, når man klikker ind på butik, tilbud eller nyheder... min tålmodighed er noget der ligner 1 sekund, så da jeg ikke fik respons klikkede jeg hurtigt videre, og fandt først i 6. forsøg ud af, at jeg skulle vente.

Håber I kunne bruge min kritik til noget.... og fortsat held og lykke med shoppen :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 2. Oct 07
Skrevet kl. 12:05

Hej Emil

Tak for din Feedback. Du har helt ret. Vi retter til.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:44

flot og let tilgængelig side... man får en tryg fornemmelse af at være derinde... stillle og rolig afslappende design... lidt simpel i med tekst og billeder, men det fungerer okay...

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 21:38

Jeg vil anbefale dig at, kigge din webshop efter i Firefox. Der ligner den noget roderi - well efter min mening ihvertfal. Ellers gode farver og ikke alt for hitech

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 2. Oct 07
Skrevet kl. 19:09

Tak til Brian og Kejseren.

Det er rart med den slags feedback/guldkorn.

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 12:25

Hej Netcombi

Først vil jeg tilslutte mig de andres udsagn om at det er en nem og overskuelig webshop at bruge. Ros for det, da simplificering ikke altid er nemt.

Det er virkelig småting jeg har at kommenterer på. Men her er de.

1. I toppen af venstre menu er der et issue i firefox.

2. Når man er inde på detalje billede for et produkt, burde i sætte en tekst ved rollover på indkøbsvogn ikonet.

3. På jeres lister kunne man godt lægge et direkte indkøbsvogns ikon.

4. Når jeg står på trin 2 af 3 i betalingsforløbet, ville jeg gerne at "her" er understreget ved betalingsbetingelser, så man får en visuel indikation af at det er et link.

5. Nu har jeg ikke gennemført en betaling, men det virker som om at der er flere trin end 3 (kort oplysninger) og det kunne være fedt hvis man kunne komme tilbage i trinene.

Desuden syntes jeg det er fint at i undlader at tilbyde et nyhedsbrev, pga. produktets karakter. Syntes priserne er helt ok og det virker som kvalitets produkter. Kan godt lide at man kan se produktet fra flere vinkler af, samt fin feature at man blot skal mouse over billederne for at billedet skifter.

Godt gået. 

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 21:28

Fedt topbanner, det ser fantastisk flot ud.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)