Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges på fest webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har overtaget festfest.dk - og vil i den forbindelse høre jer herinde, om I har noget kritik til den?

Hvordan kommer den til at konvertere bedre, og nogle idéer til markedsføring?

Skyd den ned!

Dbh. Mads Larsen 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:49

Hej Mads

I toppen af siden står der "Sikker betaling med paypal". Det fik mig til at tro, at I kun bruger paypal. I burde overveje at ændre det til "sikker betaling." I tager jo imod kort.

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:56

Baggrunds farven syntes jeg ikke helt fungere super godt, havde nok prøvet at lege lidt med den.

Trykker man på blog, måder man bare dette:

"Featured products

Show products here! Go to the 'Product display settings' section of the theme settings in your Admin area to set up the collection you want to show!"

Det fungere ikke super godt med en blog der ikke eksisterer ...

Menuen ude i venstre side hedder "Kategorier", men den henviser direkte til enkelte produkter, så syntes ikke den har meget med kategorier at gøre - Så burde den have heddet "Produkter" istedet for.

Antallet at produkter havde jeg arbejdet på at få op, 10 produkter vil jeg mene at du fint kan få hevet en del op.

Ellers lidt mindre ting som fx "Products" der ikke er oversat, giver heller ikke plus i bogen.

I skriver at jeres Trustpilot scorer er god, men intet sted jeg kan gå ind og læse omkring den ?

- Var lige de ting jeg faldte over Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)