Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dating side

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kæreste venner og veninder er på vej der ind :)

Og så går jeg lidt igang med at lave lidt blogs og oprete lidt billeder med mere :P

Jeg har fundet nogle gode søgeord som jeg ville bruge men har ikke givet mig noget endnu brugte dem i offline optimering

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 22:59

Xaque:

Zouheir Chreih: Ja jeg har nok ikke noget unikt andet end man kan bruge webcam i chatten men det er der vidst også andre som kan
havde også tænkt på en niche dating side men jeg syndes de er ved at være godt brugt alle sammen

God ide med en handle med et brand det vil jeg prøve :)

Hvordan er reglerne med en udtrækning af en vinder?

Så vidt jeg er informeret (jeg står for konkurrencer på jubii) så er der ingen regler.. du kan udtrække vindere blandt nyeste profiler... jeg gør det at jeg for retfærdighedens skyld lukker mine øjne, og lader pilen køre ned gennem mit excel ark og stopper vilkårligt... det mener jeg er den mest fair måde at gøre det på.. :)

omkring webcam, så er det er fed ting, men der er et par andre steder som også tilbyder det.. bl.a. hot.dk :)

MVH

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 23:03

Xaque:

Kæreste venner og veninder er på vej der ind :)

Og så går jeg lidt igang med at lave lidt blogs og oprete lidt billeder med mere :P

Jeg har fundet nogle gode søgeord som jeg ville bruge men har ikke givet mig noget endnu brugte dem i offline optimering

Men kender du til meta-tags og seo?

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 23:04

Zouheir Chreih:

jeg gør det at jeg for retfærdighedens skyld lukker mine øjne, og lader pilen køre ned gennem mit excel ark og stopper vilkårligt... det mener jeg er den mest fair måde at gøre det på.. :)

MVH

Så skal man ikke Anders Andersen og deltage i konkurrencer på Jubii...

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 23:11

Zouheir Chreih:

Xaque:

Zouheir Chreih: Ja jeg har nok ikke noget unikt andet end man kan bruge webcam i chatten men det er der vidst også andre som kan
havde også tænkt på en niche dating side men jeg syndes de er ved at være godt brugt alle sammen

God ide med en handle med et brand det vil jeg prøve :)

Hvordan er reglerne med en udtrækning af en vinder?

Så vidt jeg er informeret (jeg står for konkurrencer på jubii) så er der ingen regler.. du kan udtrække vindere blandt nyeste profiler... jeg gør det at jeg for retfærdighedens skyld lukker mine øjne, og lader pilen køre ned gennem mit excel ark og stopper vilkårligt... det mener jeg er den mest fair måde at gøre det på.. :)

omkring webcam, så er det er fed ting, men der er et par andre steder som også tilbyder det.. bl.a. hot.dk :)

MVH

Mener der er 1 regel, at vinderen SKAL udtrækkes tilfældigt. Men det gør du jo så også;)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 23:14

NickN : ja kender lidt til meta tag og seo men er ikke mester til det :D

ja ved godt der er flere som har webcam mulighed ønsker også jeg havde noget som var mere unikt :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 23:21

Trianglens + Gummihat:

Zouheir Chreih:

jeg gør det at jeg for retfærdighedens skyld lukker mine øjne, og lader pilen køre ned gennem mit excel ark og stopper vilkårligt... det mener jeg er den mest fair måde at gøre det på.. :)

MVH

Så skal man ikke Anders Andersen og deltage i konkurrencer på Jubii...

heh... jeg tjekker naturligvis at mail, og adresse er nogenlunde validt, inden jeg sender en præmie.. :)

/Zouheir

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 23:57

Når det kommer til at lave datingsider, er det som hvis du selv skal i byen.... It is all about appearance !!!!
Kan du ikke få det til at se ud som om der er "noget at hente", jaaah - hvorfor skulle man så oprette profil der?
Og jeg er ikke sikker på at din "GucciDina" profil er nok *hehe* men den er altså meget sød... :D

Jeg synes faktisk du har en grafisk edge, der er lidt anderledes end andre datingsider, så det er jo en force - du kan bygge videre på :)
Men til gengæld - så er der ikke noget "nyt" på sitet. Man kan finde alle de her ting på andre datingsider....

Tror virkelig der skal tænkes ekstremt udenfor den lille hvide boks, hvis man skal starte et succesfuldt datingsite...
Det er ikke bare sådan lige ;)

Men tro mig - når jeg siger det er fedt nogen roder med tanken - og det skal du sq have ros for.

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 01:05

Emil Larsen: Hehe tak for dine svar :) ja der er blevet oprettet et par "fake" profiler for at der skulle komme til at se mere livligt ud (et tip jeg fik fra en anden med dating sider)

tak for det med det grafiske gik ud fra det var en kompliment :)

Ja jeg kan godt se hvad du mener med at der virkelig skal findes på noget nyt
men det er svært :)

men ja somsagt det er mest bare en lille hobby jeg har leget med men håber da det kommer til at køre aligevel :) 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:43

Jeg vil bare lige komme med mit førstehåndsindtryk... har ikke været lang tid på siden..

Men det var fordi jeg synes det så meget kedeligt ud... de to figurer sagde mig desværre intet..  menuen var okay... logoet med teksten var standard kedelig... og så teksten, den gav mig intet specielt, intet der tændte mig til at ville oprette mig... så kunne jeg ligeså godt tage dating.dk eller noget andet... Der er overhovedet ingen kant...

Prøv at gøre siden unik og kantet istedet for at være ligesom dating.dk... du kan ikke slå dem af banen... start med et mere niche orienteret publikum... tænk over noget som ingen andre har gjort... brug evt. denne idé, som jeg aldrig selv fik realiseret... Lav det til en Fest dating portal...
noget ala dette http://www.mypunchbowl.com/

Jeg kom aldrig videre med ideen og gør det nok heller ikke...

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)