Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dating side

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja nettet flyder med dem, så måske er min lille hobbe død født fra start.
Men har gået og hygget mig med at få startet en dating side og ja den er så oppe og køre nu.
Jeg havde 400kr til adwords fra mit b-one abonnement, så dem har jeg prøvet at sætte igang, for første gang.
Jeg har også fået 9 der har klikket sig ind, for 100kr det er godt nok dyrt.
Men jeg har det lille problem, at der ikke er nogle af de 9 som har oprettet en bruger. Hvad er der galt?
www.web-gate.dk <-- Der ligger den og den er åbenbart ikke god nok :/ 40 har været inde, på 2 dage men ingen har oprettet bruger.
Hvad gør jeg forkert.

Godt endnu en ting, har prøvet at lege seo nørd men det er det sidste jeg er. :P
Jeg har 1 i page rank og jeg kan simpelthen, ikke få den op. Har i nogle guld korn jeg kan prøve?

De venligste hilsner
Anders

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:33

En tom datingside kommer man jo ikke ret langt med, så det er en lang tung vej ind på markedet.

Derudover oplevede jeg siden som værende meget meget sløv?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 21:54

Siden kører, som Anders også siger, ret langsomt..

Derudover så er det vigtigt at du har nogle lækre profiler derinde !.

Få fat i ALLE du kender.. Og få dem til at oprette en bruger derinde!.
Eller skab en eller anden form for 'gullerod' for de der tilmelder sig derinde.

At der ikke er 1 ud af ca. 40 besøgende der opretter sig, det tror jeg lyder meget realistisk.   Det er jo  altså ikke ALLE der kommer forbi en side, der opretter en bruger. Og da der ikke ligefrem er noget der sådan 'fanger' og lokker en til at tilmelde sig din side, så kommer man meget hurtigt videre i verden.

Hvad har du indtil videre gjordt for at skaffe brugere / besøgende ?.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 22:16

Har indtil videre kun prøvet med reklame
ja siden er en smule sløv men når man først er igang på den syndes jeg den kører okay hurtigt ivært fald iforhold til før den blev optimeret :)
men det meste skyldes nok b-one som ikke er alt for hurtige arbejder på en ny udbyder

hvad kunne være en god "gulerod" til en dating side?

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 22:22

Jeg synes nu ikke hastigheden på siden er så gal.

DOG er alle dine undersider tomme - hvorfor? Nu var jeg godt nok ikke logget ind, men folk skal da stadig kunne se, hvad de kan få ud af at have en bruger på netop din side.

Mht. SEO skal du optimere dine sider først, selvom du har god PR, kan du ikke forvente at ranke på google, uden siden er optimeret. Du skal have fundet nogle søgeord du vil optimeres til, og så få siden optimeret til disse - bl.a. i titlen og beskrivelsen.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 22:35

heysan...

nu arbejder jeg en del med online-markedsføring, og et site skal være meget unikt. Hvad har du som dating.dk, netdate.dk, netdating.dk osv osv osv ikke har?? beskriv det.. det derfor truckerdating, golfdating, sexdating, scor, farmerdating osv. har fået succes. de har noget andre ikke har.. så specifikt i hvert fald..

en lækker gulerod.. hmm... hvem vil ikke ha en Ipod?? der er lige kommet en ny generation af dem... :) lav et samarbejde med et kendt brand (Humac, Fona eller nogle netshops) om en noget for noget aftale.. du får produkter mod markedsføring på din side...

blot et par tanker... :)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 22:35

NickN: Ved ikke hvad du mener med at de er tomme andet end at der ikke er oprette nogen blog og ingen billeder osv. men de er vel ikke blanke vel?

Okay skal jeg bare udfylde det med mine ord jeg gerne vil have optimeret og så lade dem være skulle der så ske noget?

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 22:38

Zouheir Chreih: Ja jeg har nok ikke noget unikt andet end man kan bruge webcam i chatten men det er der vidst også andre som kan
havde også tænkt på en niche dating side men jeg syndes de er ved at være godt brugt alle sammen

God ide med en handle med et brand det vil jeg prøve :)

Hvordan er reglerne med en udtrækning af en vinder?

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 22:46

Xaque:

NickN: Ved ikke hvad du mener med at de er tomme andet end at der ikke er oprette nogen blog og ingen billeder osv. men de er vel ikke blanke vel?

Nej, de er ikke blanke, men der er kun rammen. Regel nr. 1 når man laver hjemmesider - man må IKKE have blanke sider, det giver siden miskredit fra brugeren. Hvis der ikker er oprettet nogen blogs endnu, så må du jo selv gå i gang - få noget stuff på de forskellige sider.
Der skal arbejdes på undersiderne med indholdet.

Xaque:

Okay skal jeg bare udfylde det med mine ord jeg gerne vil have optimeret og så lade dem være skulle der så ske noget?

Nej, du skal selvfølgelig have nogle relevante søgeord. Jeg kan godt give dig et godt tilbud på at finde nogle gode søgeord til din side, men synes du skal få gang i siden, før du markedsfører den.
Få din kæreste (hvis du har en), venner og ISÆR veninder til at oprette sig en profil og MED billede. Så snart folk kan se der er gang i siden med billedeprofiler - så er de der næsten, især hvis det er hotte folk.

---> RETTELSE <---
Med at få gang i siden mener jeg få noget på dine undersider, eller slet dem. Smile

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 22:57

Hej Anders

Nu har din hjemmeside også kun været oppe i 2 dage, så giv det lige en chance :-)

Bar klø på !

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)