Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et fritidsjob til mig?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften amino!

Jeg søger et fritidsjob, da jeg pt. kørt helt død i mit nuværende arbejde i et supermarked. Jeg har ikke noget imod hårdt arbejde, så længe det interessere mig. Jeg er en fyr på 17 år. Jeg har et rigtig godt kendskab til wordpress, da jeg har drevet et par affiliate sider.

Som sagt arbejder jeg lige pt. i et supermarked, men jeg søger noget som jeg interessere mig mere for. Jeg er meget interesseret i ehandel, og hvis i kan tilbyde inden for dette emne kunne det helt klart have stor interesse. Jeg bor i Billund, og går i skole i Vejle, så jobs inden for dette område ville klart være en fordel. Om jeg skal møde fysisk eller blot arbejde hjemmefra er sådan set ligegyldigt for mig.

Grunden til at jeg ikke starter for mig selv er at jeg har planer om har planer om at gennemføre min handelsskole uddannelse, med innovation som linje. Jeg søger derfor noget fast, men en lille smule fleksible arbejdstider, dog er mine eftermiddage og aftenener for det meste frie.

Om jeg arbejder hjemmefra, på et lager eller på et kontor er sådan set ligemeget for mig, det vigtige er bare at det er en spændende virksomhed, som jeg arbejder for, da jeg på den måde kan yde den bedste indsats, og blive ved med at kunne lide mit arbejde.

Sig endelig til hvis der er noget jeg har glemt at nævne.

Er åben for alle forslag!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)