Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger investorer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en investorer som kunne være interesseret i, at smide nogle penge ind i nyt tekstil/smykkemærke. 
- Selve smykkemærket hedder BlackBuck, og kan ses på www.BlackBuck.dk. 

- Sortimentet er ikke så stort nu, men jeg har lige bestilt prøver hjem. 

Hvis det er noget du er interesseret i at høre nærmere om, må i meget gerne kontakte mig i PB. 

Mvh
Kasper 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Pedersen:
Jeg søger en investorer som kunne være interesseret i, at smide nogle penge ind i nyt tekstil/smykkemærke. 

Hej Kasper

Du kan prøve at finde en investorer på Amino Kapital.

Med Venlig Hilsen

Søren M. Nielsen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit link til balckbuck virkede ikke - tror det virker her http://blackbuck.dk/ 

Jeg tror lige så godt du kan indstille dig på, at investorer ikke ret ofte er interesserede i at "smide nogle penge ind" uden en meget god plan. Tekstil og smykkemærke tænder heller ikke mange til håb om hurtige penge

Jeg ved godt, du vil sige, investor får skam meget mere at vis når investor henvender sig, men min erfaring er, at man skal gøre meget mere for at blive fortjent til at denne verdens investorer helt af sig selv henvender sig i en PB og ønsker at smide penge efter en

Jeg siger ikke kom med hele planen og budgettet osv, men:

Forklar mere om dig selv og dine partnere i det I/S

Hvor længe har I eksisteret - er i fuldtids i det og hvor mange  - hvad har I investeret selv - hvad skal pengene gå til - hvorfor ikke bare banklån - er det et lån fra en privat eller er det en medejer investor i søger - har i brug for andet end penge, ønsker i viden om branchen -  og meget mere.

Samtidigt, forbereder i et godt materiale med budget, likviditetsbudget, forretningsplan og en en forside der samler alt det vigtigste op, og det kan I også reklamere med når I søger her eller hos Amino kapital - AT det ligger klar til interesserede investorer - se evt lidt her om RÅD TIL INVESTOR ANSØGNING 

God vind med det i alle fald John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)