Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HASTER: Registrering på skat/momsafregning.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg forstår ikke hvad du siger. Du kan ikke komme videre på skat.dk hvis du ikke har VAT nummer på kunden og du trykker moms og indberet moms - og så beder dem om din KUNDES VAT nr - det giver ikke meget mening at bede om din kundes VAT når du indberetter køb - og aldrig noget jeg har oplevet - der må nu nok være noget andet galt og nej du skal ikke ha noget ud af dit regnskab, du skal løse det med skat, om du så skal ringe skat - men også det du skriver med 

trailerp:
Skal de blive i regnskabet, hvor de så står som importmoms under salgsmoms og købsmoms? (og der kan de så stå for ever)
tyder på noget helt misforstået stadigt - for bliver de i regnskabet kommer de da til at stå under importmoms ja - men hvorfor til evig tid - du skal vel indberette almindelig moms og det er i helt samme billede hos skat at du skal indberette importmomsen og rubrik angivelsen som i IMPORTMOMS 

Jeg tror du misforstår et eller andet i din momsangivelse - Det er SAMME billede for alm dansk moms og importmoms og du kan sikkert slet ikke indberette lige her og nu hvor der er lukket for 2013 og ikke åbnet for 2014 hvor første momsperiode jo ikke er færdig

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)