Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens bedste ide eller....

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har fået den ide at jeg godt kunne tænke mig at hjælpe forskellige nødhjælps programmer i verden ( kræft ramte, børn der ikke går i skole ...).

Måden jeg vil gøre det på er at lave et lille program der skal installeres på en masse computeren rundt om i verden. Programmet skal hele tiden overvåger computernes cpu'er, når den så ikke laver så meget ( brugeren snakker i telefon, er til frokost, ...), deler programmet noget af cpu's ledige kræft ud og danner sammen med de andre computer en slags super computer, som virksomheder kan leje sig ind på og få lavet simulationer, beregninger mm.

Det med salg af computer kraften, har jeg styr på og også selve programmet der skal laves, men tror I at man kan få folk til at donere cpu kræft / installere programmet? Ville I?

Jeg tænker der skal være en række nødhjælps programmer tilknyttet, som brugerne kan vælge imellem. Så de kan støtte det der ligger den enkelte på sinde.

Hvad siger I?

Brian S

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at man kan downloade et program til PlayStation 3, hvor den gør det. Eller man kunne i hvert fald en gang. Men du kan tjekke op på det?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)