Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

onsdag d. 3/10-2007 - TV2 Godmorgen Danmark - Min-mave er ved at blive kendt :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgit

Godt gået - det klarede du helt fint.

/Sven-Erik 

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:07

Hej Birgit,

du var bare så naturlig og troværdig. Super godt gået.

/skou

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:25

Hej Birgit,

Jeg er ny på Amino,men har læst en del af dine indlæg allerede. Jeg så desværre ikke udsendelsen i okt., og vil høre, om der evt. findes et link til den. Jeg har søgt på Sputnik uden held, desværre. 

Jeg synes virkeligt, at du gør det godt.. og jeg ønsker dig fortsat god vind.

Hilsen

Adsbøl 

Find dig selv på YourLifeGuide.dk

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 11:47

Hej Adsbøl

Velkommen til Amino - et superforum som bestemt er medansvarlig for at jeg har turdet stikke snuden ud og vist "giraffen frem" andre steder end blot på Min-mave. Der er mange gode råd at hente og er man åben for det kan der opstå mange gode samarbejdsmuligheder nu og på længere sigt.

Jeg har indtil videre - man ved jo aldrig Huh? modtaget positiv respons for det jeg laver, og det har været så dejlig en bekræftelse på at jeg skal fortsætte min "mission".

Du kan faktisk stadig finde indslaget på http://sputnik.tv2.dk/ - det allernemmeste for at finde indslaget er ved at søge på ordet "gravide" - der kommer godt adskillige forslag op, men det indslag jeg selv medvirkede har overskriften "Ny hjemmeside til gravide"

Jeg håber du finder det, og jeg skal nok besvare den mail du sendte mig, ha` dog lidt tålmodighed med mig, da jeg har mange jern i ilden.

Med ønsket om en rigtig god mandag.

De bedste hilsner

Birgit

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 13:27

Hej Birgit,

Mange tak for din hurtige tilbagemelding. Jeg har nu fundet programmet og set det... Det klarede du rigtig flot - og som andre har nævnt, er det meget rart at se, hvem der står bag :-)

Jeg har fuld forståelse for din MEGET travle hverdag, så der er ingen grund til at få stress over min mail...  Men jeg glæder mig da til at høre fra dig en gang, når du får tid :-)

Hilsen

Adsbøl 

Find dig selv på YourLifeGuide.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)