Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der skal liv i min blog :) - Der kommer du ind i billede

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg noget til min blog på min hjemmeside! og der skal noget liv i den.. jeg har en masse artikler til den, men jeg tænkte om du havde har nogle artikler til overs som du kunne tænke dig på min blog. du får selvfølgelig 2 link tilbage til din hjemmeside, ankerteksten vælger du selv. med 300 ord.

Jeg ville lyve, hvis jeg sagde at det bare er skide godt rent Seo mæssigt for dig lige nu. for siden er rimlig ny, så det giver ikke det store for dig men det kommer det til.. :) Jeg er jo ved at smage min egen medicin inde for Seo.. :) 

Alt omkring dette at starte som iværksætter har relevans, samt hvis du har en artikel om hostning løsninger, for og imod, hjemmeside løsninger, fordele og ulemper mm. 

Har du en Video du evt. en video du gerne vil have med, ville dette også være helt fint. 

tænker du at du har en artikel, som du synes kunne være kanon til min blog, som jeg ikke lige har nævnt her, jamen så er du velkommen til at skrive og snakke med mig om det..

Har du en webshop, synes helt bestemt din artikel skal omhandle det omkring opstarten af webshoppen, hvilke ting har du har haft besvær med eller hvorfor valgte du at starte en webshop op. fortæl din historie. 

Der vil være mulighed for at kunne kommentere på de forskellige artikler mm. 

Hvis du evt. har lyst til at bytte artikel, har jeg en masse liggende, som er skrevet af en af mine tekstforfatter.. :) 

Skriv til mig.. :) Glæder mig til at hører fra dig..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)