Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny starter - lidt spørgsmål affiliates

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde, jeg er som sagt en ny person der gerne vil i gang med Affiliate,webshop og seo, men en ting af gangen.

Jeg er pt ikke startet med nogen hjemmeside da jeg har et par enkle spørgsmål.

jeg har skrevet med en fra et SEO firma som har anbefalet en ide til mig jeg kunne skrive om.

1. De fleste der starter med en side, er det generelt .dk sider, eller kører folk også .com og har det nogen forskellighed med sværhedsgraden i at komme frem, i det jeg er nybegynder.

2. Han skrev eventuelt jeg kunne starte med en webshop som videreviste til en anden webshop og i det få 5-7% af salg. afhængig af aftale.

3. Er der bestemte lovgivninger man skal holde øje med og overholde som de fleste "newbs" glemmer.

4. Min mening med de her sites jeg vil lave er at, udvikle en stor erfaring inde for SEO, da det er det jeg helst vil ind på i sidste ende.

5. Andre ting jeg skal holde øje med i mit nye "eventyr"

jeg takker for alt hjælp selvfølgelig!

Mvh Patrick :)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 15:26

Hej Patrick.

Velkommen til denne dejlige verden Affiliate Marketing.

1. Det er totalt underordenet om du bruger .dk .com .net .in .xxx osv, men skriver du på danske er der selvfølgelig en lille SEO fordel i at bruge et .dk domæne. Men du kan sarkens komme til at ranke bedere på biler.in end biler.dk hvis bare du giver den er skalle med SEO (nu er biler nok et dårligt eksempel, da det er et højt rangeret domæne)

2. Jeg ved ikke om du kan bruge et webshop system, de fleste laver det via en blog fx wordpress eller Joomla, og så sætter de siden op så den ligner en webshop. Jeg har nogle programmer på et af mine sider som giver 20%. så det svinger meget.

3. Nej det er ikke dig som står for salget. Dog er du med til at få brugeren over til webshoppen, så du skal nok ikke lave desideret misvisende informationer, jeg ved ikke om folk så kan komme efter dig, men det er vel stadig dårlig stil.

4. DU vil helt sikkert lære en hel del omkring SEO ved at lave et Affiliate site, det går jo ud på at få folk ind på din side, og der kan SEO kun hjælpe.

5. Det er der helt sikkert, men stil spørgsmålene når de kommer. du kan ikke forberede dig på alt, så kommer du aldrig igang.

Mit råd. kom igang, skynd dig at finde en niche, lyder til du allerede har den, og få så bestilt et domæne navn, og kom igang.

Tilmeldt 26. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:51

Mange tak for svaret Michael, det var utroligt behjælpsomt, nu vil jeg så se at komme i gang og få udviklet noget erfaring.

Takker igen :) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)