- Under "Vi Tilbyder", herunder afsnittet "Kontakt os gerne for spørgsmål", synes jeg det vil være relevant at have et direkte link til kontakt-siden - også selvom det blot er i menu-linjen. Jeg scrollede i hvert fald tilpas langt nok ned til ikke at kunne se menu-linjen, hvorfor det er en nem måde at imødekomme dette på.
- Dit logo i venstrehjørne skal helt klart være en genvej til forsiden!
Og så er der lige lidt grammatik (Alle taget fra "Vi tilbyder" menuen.;
"Hos Juhls Murerfirma står faglig kompetence og god service,(SLET KOMMA) i højsædet. Du kan derfor altid forvente professionel rådgivning, der matcher dine behov. Vores nøgleværdier er viden, kvalitet og forståelse af dine behov."
"Hos Juhls Murerfirma er vi bevidste om, at alle opgaver er forskellige, hvorfor vi tilpasser det enkelte tilbud til netop dine behov(FORSLAG: "hvorfor tilbudet tilpasses til netop dine behov). Vi har kort sagt en vision om at være et murerfirma med dig i fokus, hvor du har mulighed for at få et godt tilbud,(SLET KOMMA) til en konkurrencedygtig pris. "
"For yderligere info, klik dig ind på fanen ’vi tilbyder’ (V'et skal være stort)"
"Derudover besvarer vi gerne spørgsmål – både på mail,(SLET KOMMA, når der ikke er flere opremsninger, er et ELLER nok) eller telefon. Vores kontaktoplysninger er tilgængelige under fanen ’Kontakt’. Vi ser frem til at høre fra dig."
ANDET:
Jeg forstår heller ikke, hvorfor du har de samme menu-punkter nede i brødteksten på forsiden, altså "Profil", "Vi tilbyder" og "Kontakt" ?
De er jo allerede repræsenteret oppe i menu-linjen? Det er lidt dobbelt-konfetti!