Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Glenn. 

Jeg arbejder med alt det der halløj til daglig og bor i Padborg. Hvem har lavet din hjemmeside

Gem mine kontakter hvis du får brug for noget professionel hjælp. Sønderjyde til Sønderyde ;0) 

Hilsener

Peter

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 07:22

Nederst på forsiden hvor der er billede af dig (går jeg ud fra) og tekst om at man kan ringe, synes jeg det er lidt for meget "luft" - Kunne se bedre ud, hvis der blev tilføjet noget tekst dernede.

Ellers ganske fin og simpel side. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 10:52

Den er da helt fin - ligner dagens standardlayout, heldigvis uden 400 meters scroll til bunden (det er jo populært i disse tider) ;-)   Jeg ville dog omformulere dette:

"Vores erfaringer og kompetencer danner grobund"

danner grobund... nah  "er grundlaget"

eller bedre: "er det solide fundament" ( det er der også noget bygværk i  ;-)  )

Og hertil: Man kan altså ikke skrive: "der sikrer kvalitetssikret "

altså.. så er det i hvert fald helt sikkert sikkert.  Hele den sætning bør laves om:

"der udfører kvalitetssikret arbejde."

God vind :-)

Mvh

Robert

Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:30

- Under "Vi Tilbyder", herunder afsnittet "Kontakt os gerne for spørgsmål", synes jeg det vil være relevant at have et direkte link til kontakt-siden - også selvom det    blot er i menu-linjen. Jeg scrollede i hvert fald tilpas langt nok ned til ikke at kunne se menu-linjen, hvorfor det er en nem måde at imødekomme dette på.

- Dit logo i venstrehjørne skal helt klart være en genvej til forsiden!

Og så er der lige lidt grammatik (Alle taget fra "Vi tilbyder" menuen.;

"Hos Juhls Murerfirma står faglig kompetence og god service,(SLET KOMMA) i højsædet. Du kan derfor altid forvente professionel rådgivning, der matcher dine behov. Vores nøgleværdier er viden, kvalitet og forståelse af dine behov."

"Hos Juhls Murerfirma er vi bevidste om, at alle opgaver er forskellige, hvorfor vi tilpasser det enkelte tilbud til netop dine behov(FORSLAG: "hvorfor tilbudet tilpasses til netop dine behov). Vi har kort sagt en vision om at være et murerfirma med dig i fokus, hvor du har mulighed for at få et godt tilbud,(SLET KOMMA) til en konkurrencedygtig pris. "

"For yderligere info, klik dig ind på fanen ’vi tilbyder’ (V'et skal være stort)"

"Derudover besvarer vi gerne spørgsmål – både på mail,(SLET KOMMA, når der ikke er flere opremsninger, er et ELLER nok) eller telefon. Vores kontaktoplysninger er tilgængelige under fanen ’Kontakt’. Vi ser frem til at høre fra dig."

ANDET:
Jeg forstår heller ikke, hvorfor du har de samme menu-punkter nede i brødteksten på forsiden, altså "Profil", "Vi tilbyder" og "Kontakt" ?
De er jo allerede repræsenteret oppe i menu-linjen? Det er lidt dobbelt-konfetti!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:26

Casper Schneidereit:

Det ser ud til at et default favicon har listet sig ind.

Er jo et favicon fra ScandiWeb.

Så trådstarter skal jo vel bede hans valgte webbureau ændre det, hvis han synes?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:48
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Så din min privat-besked?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)