Hej Aminoer Jeg håber, det er ok at lave dette opslag. Op til jul sidste år satte jeg mig for, at jeg ville gøre noget for økonomisk udsatte familier i Danmark. Jeg gik i gang med at indsamle gamle henlagte mobiltelefoner og fik lavet en aftale med en lokal opkøber (altimobiler.dk). Det lykkedes at samle en del mobiltelefoner ind, og jeg kunne efterfølgende donere næsten 4.000 kr. Jeg har et stort ønske om at udvide projektet, så jeg fortsat kan hjælpe folk, som har behov for det. Derfor vil jeg gerne opfordre alle herinde til at gennemsøge skuffer og skabe for mobiltelefoner, som I ikke længere bruger. For hver mobiltelefon, der indleveres, betales der 35 kr. som går ubeskåret til økonomisk udsatte familier i Danmark. Om mobiltelefonen er funktionsdygtig eller ej, er ligemeget. Der doneres et fast beløb uanset hvad. Der er oprettet en Facebookside, som løbende vil blive opdateret med, hvor meget der doneres, så du kan følge med derinde. Jeg håber, I vil hjælpe mig med at få samlet en masse mobiltelefoner ind. På forhånd tak |
Mobildonor - Hjælp med indsamling
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)