Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsoransøgning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har i længere tid fulgt med på Amino og har nu fået oprettet min egen bruger, efter jeg har set hvor meget hjælp der er at hente.

Jeg var i tvivl om det er den rette kategori, men føler den var tættest på.

Sagen er at jeg står og skal til at hjælpe min kammerat med at finde en sponsor der kan sende ham til Junior VM i Rally i 2014. Han har fået flere talent Awards og har en norsk legende som har stået bag flere tidligere verdensmestre at gøre som træner, han har en tidligere verdensmester til Co driver. De bakker ham begge meget op og mener at han kan slå den tidligere verdensmester. Han havde fået kontrakt med Opel om at køre for dem i 2013 som dog glippede. Nu er jeg gået ind i kampen om at hjælpe ham og få ham af sted i 2014 i stedet så vi ikke spilder hans unikke talent der betyder at han kører fra alt og alle.

Problemet er at jeg er fuldstændig grøn på dette område, jeg har desperat ledet efter en kontakt blandt venner og bekendte med styr på det som kunne læse den igennem, men det har ikke været muligt at finde.

Derfor skriver jeg nu her.. Jeg har skrevet en ansøgning på ca. fem sider på ca. 2900 ord. Jeg får lavet en PowerPoint klar og jeg får klippet en film sammen med nogle forskellige interviews, film fra han har kørt og noget fra EM i Tjekkiet. Derudover har jeg lavet et udkast til hvordan sponsor bil og kørerdragt kan se ud dedikeret til sponsoreren. Er det det rigtige materiale at sende af sted? er fem sider for meget kaste i hovedet på folk og vil de blot smide det på bordet? Jeg føler jo alligevel der kræver en hvis introduktion og en hvis fylde for at vise at vi mener det her.

Jeg håber virkelig der sidder nogen her har kan give mig nogle gode fif, jeg ved jo godt at der kun er et skud i bøssen og jeg føler vi har fundet den helt rigtige at sende det af sted til.

På forhånd mange tak!

Venlig hilsen Mathias Weinreich

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)