Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SY-NØRD SØGER HJÆLP!!!!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra aalborg
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 66
Fra  piraf.dk Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for længe siden fået en bekendt til at hjælpe mig med opsætning af min hjemmeside, men nu er jeg desværre overladt til mig selv og den er slet ikke færdig. Den kan bruges, men der er bare en masse små ting der skal laves. De fleste af mine handler foregår over facebook og det er bare så tidskrævende så vil meget gerne have min shop helt færdig, men er meget i tvivl om det er for stor en mundfuld for en der ikke lige er super god til sådan noget, og er der evt. et sted hvor jeg kan finde hjælp til det ?? f. eks står der ved produkter at man kan anmelde produktet og "klar markering" der hvor man skal vælge str, og jeg aner ikke hvordan jeg skal få sådan nogle ting ændret???

Jeg ved godt der mangler en masse, beskrivelse af mit mærke, beskrivelse af produkter, osv, 

www.piraf.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 01:39

Lige til info vil det sikkert hjælpe mange at vide at det er bygget i Woocommerce og bruger Canvas som theme hvis jeg ikke er helt forkert på den.

Alt efter hvor meget du ønsker at sætte dig ind i det burde det ikke var en umulig opgave, ellers har ret mange herinde erfaring med WooCommerce herinde.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra aalborg
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 66
Fra  piraf.dk Skrevet kl. 01:56

Tak for det Henrik og ja det er helt korrekt, jeg havde ikke lige tænkt over at det var vigtigt, så det giver måske et ret godt billede af hvor meget jeg egentlig ved om det ;)

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 02:40

Hej Tanja.

Er det programmering eller opsætning du søger, vi kan godt kigge på det for dig hvis du ønsker, send mig en pm hvis du ønsker at vi skal kigge på det.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)