Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælger man bedst mulig Herbalife online

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har en shop på nettet www.herbalzone.dk hvor jeg sælger Herbalife online. Men hvordan sælger man bedst et produkt hvor kunderne skal logge ind for at købe ?

Jeg er desværre pålagt nogle regler hos Herbalife som gør man ikke bare kan sælge til alle men kunderne skal få et login som jeg godkender og de kan så handle hos mig.

Hvad gør man at man ikke unødigt bruger pengene på adwords mv hvis kunderne alligevel ikke opretter login.

Hvordan ville i gribe det an

mvh

Mumtaz Alam

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 07:04

Skriv det i annoncen :)

Ligesom hvis man ikke er billigere end konkurrenterne kan det nogle gange være en god idé at skrive prisen i annoncen, så man ikke får en masse klik fra besøgende som er på udkig efter det billigste sted at handle.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 08:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Giv dem et incitament for at oprette sig som kunde. F.eks. 10% rabat, en opskrift på en lækker helsedrik, et gratis produkt etc. 

Og som nævnt - skriv det i adwords annoncen, så du ikke betaler for folk, som alligevel ikke ønsker at registrere sig. 

Men når det så er sagt, så er Herbalife jo et networking-koncept, og dermed et svært produkt at markedsføre online - forstået på den måde, at mange af de kunder, som kender produktet, jo allerede har en forhandler de køber hos, eller selv er registreret som forhandler.

Så de fleste af dine kunder bør jo komme fra, at du har været ude og networke - og disse kunder kan du så efterfølgende sende videre til din shop. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:51

desværre ikke så nemt på min side www.herbalzone.dk da folk skal være oprettet for at se pris

Man kan ikke se priser eller give rabatter på shoppen hvis man googler det kun når de logger ind må det vises desværre

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)