Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sjov eller ej? http://lejemorderen.dk/velkommen

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Ole:
Det der er på ingen måde sjovt - faktisk er det piv ulovligt og vil koste ejeren en sigtelse under straffeloven. 

Det tror jeg ikke du har helt ret i.

Som nævnt er det bare en kopi af en anden side der har ligget online i mange år, og den har politiet naturligvis også set: http://www.fyens.dk/article/876722:Fokus--Lej-en-morder-paa-nettet

Så lovligheden tror jeg ikke er det store problem. Det er bare hverken sjovt eller originalt.

Måske ikke, men der mangler dog en disclaimer på sitet som der henvises til i artiklen om den tidligere.

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 07:30

Dan Storm:
alligevel vælger du at udstille en muligvis uskyldig person, som pga. dit indlæg, nu kan risikere at blive kontaktet af folk som bliver stødt over sidens indhold.

Jeg udstiller ikke en uskyldig person, og alle kan frit og kvit slå domænet op hos DK Hostmaster - der er intet hokus pokus eller udlevering af fortrolige oplysninger så det var da et værre postulat at komme med.

VI kan godt blive enige om at det er ejeren af domænet der har ansvaret for hvad der ligger på domænet?

Derfor såfremt det som du påstår (uden beviser eller lignende) mener at det skulle være en søn/datter er det vel også en god ting at kontakte forældrene til barnet og spørge ind til hvad der egentlig foregår?

og personligt vil jeg hellere modtage emails end opkald fra fremmede men sådan er vi nu engang forskellige. Du foretrækker at blive ringet op angående dine domæner hvor andre nok foretrækker at modtage en mail de kan behandle når tid er (tit så tager man jo telefonen uanset om man har tid eller ej).

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 08:06

Kristoffer Ø.:
Jeg udstiller ikke en uskyldig person,

Det har du da ingen anelse om? Ved du noget som vi andre ikke er indviet i?

Kristoffer Ø.:
og alle kan frit og kvit slå domænet op hos DK Hostmaster - der er intet hokus pokus eller udlevering af fortrolige oplysninger så det var da et værre postulat at komme med.

Jeg har hverken postuleret at det var 'hokus pokus' eller fortrolige oplysninger, så den må stå for egen regning. Til gengæld konstaterede jeg at din handling var dårlig stil (og det var jeg åbenbart ikke den eneste der synes) og jeg begrundede hvorfor jeg synes det.

Kristoffer Ø.:
Du foretrækker at blive ringet op angående dine domæner hvor andre nok foretrækker at modtage en mail de kan behandle når tid er (tit så tager man jo telefonen uanset om man har tid eller ej).

Wtf? Du kaster om dig med personlige oplysninger på personer du slet ikke kender og går så over og snakker om hvor upassende du synes det er at man kan ringe og forstyrre dig telefonisk vedrørende dine domænenavne (som om det var et hverdagsproblem) - kan du slet ikke se hvor skævt det er?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:28

Tænkt det havde jeg slet ikke set. Forstår bare ikke det er lovligt :) 

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 08:39

Dan Storm:
Wtf? Du kaster om dig med personlige oplysninger på personer du slet ikke kender og går så over og snakker om hvor upassende du synes det er at man kan ringe og forstyrre dig telefonisk vedrørende dine domænenavne (som om det var et hverdagsproblem) - kan du slet ikke se hvor skævt det er?

Så er min besked rettet så der blot ligger en henvisning til DK Hostmaster såfremt man er nysgerrig efter at snakke med personen som ejer domænet og ud over det må jeg erkende at vi er enige om ikke at være enige.

Fortsat god mandag til dig.

**edit** Nå, kan se der allerede havde været en hjælpende hånd.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 09:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Debatten kører vist lidt over gevind. Der er vel ingen, der tror på, at den side er andet end en dum joke??

Når jeg ser hjemmesiden, spørger jeg mig selv: Hvem er "vi" - hvem står bag virksomheden - hvilke faglige kompetencer har "vi" - hvad er "vores" erfaringer med lejemord? Hvordan kan jeg være sikker på, at mit mord bliver begået hurtigt, effektivt og med service i topklasse?

Nå, men spas til side - rigtig mange virksomheder skriver "vi" på deres hjemmeside, selvom der kun er en ejer - og nogle skriver endda "han" eller "hun" om sig selv. Det virker alt sammen distancerende - i nogle tilfælde på kanten til det suspekte, hvis du spørger mig.

Det er måske forståeligt nok, hvis man lever på den forkerte side af loven, men alle vi andre kan godt tone rent flag på hjemmesiden, det vil kun pynte. ;)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)