Så vidt jeg ved, så er profilen "Anonymous" den som alle slettede profiler på Amino bliver peget hen til. Det er derfor tallet er stort. Når link til det spam du fik er til denne, betyder det at spam-profilen allerede er slettet.
Kunne der mon snart gøre et eller andet ved den slags her Martin Thorborg (ja, det er tidligere anmeldt) inden Amino kvæles helt i den slags her, det ville være synd hvis det skete.
Hvad havde du tænkt dig at Amino skulle kunne gøre ved det? Men du kan selv gøre noget, ved at deaktivere muligheden for at modtage private beskeder. Det har selvfølgelig den pris at du heller ikke kan modtage fra andre, men muligheden er der. Så du kan sagtens selv gøre noget ved problemet.
Jeg har endnu ikke modtaget sådan en besked, i hvert fald ikke hvad jeg kan huske, men hvis vi snakker om en om ugen er problemet vel ikke større end at den bare slettes, og så videre i teksten?
Jeg modtager 5 - 20 spammails i min mailbox hver dag, 2 - 3 upfordrede henvendelser på Skypepr. dag og 4 - 5 via Linkedin om ugen. Og selvom jeg da gerne ville slippe for dem, er problemet jo ikke større end at de bliver slettet, og så er det overstået. Så 1 henvendelse om ugen, virker umiddelbart som om det er til at overskue :o)
Anonymous er den profil alle får, der bliver slettet på Amino. Der er meget lidt spam generelt på Amino og vi sletter personen, når folk tipper os. Jeg har ikke selv fået noget i 4-5 år og det lyder vildt at nogen får det jævnligt. Men skriv til mig martin@thorborg.dk når det sker, så sletter jeg personen asap.