Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør af proteinpulver

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! :)

Skulle jeg være så heldig, at jeg her inde kan finde en dansk leverandør af proteinpulver, eller nogen, der kender kontaktoplysninger på en? Jeg er meget åben overfor alle de tilbud jeg kan hente fra alle leverandører/producenter.

Mvh. Pelle Hansen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det emne har været diskuteret flere gange her på Amino.  

Du bør være meget mere specifik i dine spørgsmål, vi ingen change for at gætte om det er fiske, Soya, eller et helt andet protein pulver du søger.  

Søger du bulk leverancer af protein pulver  eller salgs klare private label produkter?

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg søger er valleprotein som f.eks. bodylab producerer. Dog søger jeg en billigere kilopris end hvad bodylab ligger på. ca. omkring de 80 kr. kiloet. Det behøver derfor ikke være de kendte mærker. Jeg håber jeg er mere specifik, men jeg er som sagt åben overfor hvad jeg kan få af tilbud :)

Fra Hjørring
Tilmeldt 13. Dec 13
Indlæg ialt: 24
Fra  Tænksundt.dk Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

De fås ikke meget billigere end bodylab, da jeg mener de får deres vare direkte fra fabrikken. Sælger selv diverse produkter, men jeg er jo også bare en mellemmand, så prisen kan der næsten ikke kæmpes imod.

Men jeg tror det vil trække rigtig godt, hvis man får et nyt produkt ind på markedet, altså et udenlandsk produkt som ikke er på markedet i forvejen.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:
De fås ikke meget billigere end bodylab

Valleprotein som bulk leverance (min. 1000 kg) koster 30 -50 kr. pr. kg. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper. 

Ja det virker som om det danske marked er meget domineret af bodylabs produkter. 

Jeg er lige nu i gang med at undersøge hvad mulighederne er for at hive et ukendt mærke ind i Danmark, men meget tyder på, at der er en masse restriktioner, der skal overholdes mht. kvalitetstjek osv. Jeg er derfor meget interesseret i at finde en dansk distributør :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn.

Siger du, at bodylab sender 1 ton proteinpulver for 30-50 kr. pr. kg. ? :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Pelle Fjellerup Hansen:
Siger du, at bodylab sender 1 ton proteinpulver for 30-50 kr. pr. kg. ? :)

Jeg har vist aldrig udtalt mig om hvad bodylab tager for deres protein.   jeg oplystesåment bare hvad valle protein i ren form koster hos producenterne - altså dem der fremstiller valleproteinet ud fra Valle.   Det er hos disse producenter Body lab køber deres protein pulver.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan jo så bare undre sig over at der er rigtigt mange her fra Amino som vil sælge protein pulver - Er der slet ikke nogen der har overvejet om markedet for protein pulver allerede er mættet ??

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Aaarh, på den måde. Du må undskylde min manglende viden omkring produkternes fremstilling, men jeg er ny på markedet for proteinpulver. Så hvis jeg har forstået det rigtigt, så modtager bodylab en ordentlig omgang proteinpulver fremstillet af valle fra en producent, der tager 30-50 kr. pr. kilo. Derefter tilsætter bodylab selv smag og hvad de ellers har af hemmelige ingredienser og sælger dette produkt videre til forbrugeren for 140 - 170 kr. pr. kilo? 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)