Hej Amazoni !
Nu ved jeg ikke hvad du sælger
men jeg har kigget på min målgruppe, som er børneforældre ( primært) og så har jeg fundet de steder hvor der er debatgrupper og mulighed for at annoncere rimelig billigt eller gratis og har sat Skosnuden.dk på der.
Efterhånden som vi har fået flere kunder og dermed flere midler til at købe reklameplads, har vi valgt at bruge Google adwords lidt, og så ellers fået links på alle hjemmesider og netbutikker hvor folk tilbyder at linke fordi de er glade for vores service( og det gør de faktisk mange steder selvom vi ikke linker fra vores butik TAK

)
Og så er det jo altid godt at få god omtale på de forskellige store steder som jubii feks. vi får stadig kunder som køber Crocs, fordi de har læst debatoplæg og diskussioner om disse fantastiske og for mange også forfærdeligt grimme sko....men det er jo mere held end forstand.
Jeg håber at du kunne bruge lidt af det.
Mange hilsener
Stine Roldgaard
Har du skrevet en spændende mail til alle dine venner, bekendte og familie og bedt dem sende den videre til alle de kender ? Det kan også være en god måde at komme videre på, men igen er det jo også relevant at vide om du sælger hestefoder eller bildæk eller noget helt tredje