Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvordan spreder i rygtet om jeres internet butik. Jeg vil gerne have gjort noget reklame for min lille butik, men har ingen ide om hvad jeg skal gøre, jeg har hængt flyers op diverse steder, men det har ikke rigtig hjulpet. folk som handler hos os, skriver tilbage og siger at de vil sprede rygtet om os, men det hjælper heller ikke...

hvad gør i?

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 20:19

Hej "amazoni"

Jamen der findes jo et utal af muligheder !

Den bedste reklame for en online webbutik er også online markedsføring.

Du kunne jo gå igang med følgende:

- Undersøge muligheden for google adwords.

- Bannerreklame hos diverse relaterende hjemmesider.

- Afholde en form for konkurrence.

- Tilføje din hjemmeside til diverse link systemer.

- Begynde at kigge på SEO af din hjemmeside.

Mulighederne er stor set ubegrænset, og kun fantasien sætter grænser.

Tjek evt. et af de mange indlæg der beskriver overstående.

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:20

Hey.

Jeg har sendt pm..

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 20:25

Hej Amazoni

Du kan jo starte med at smide et link her, så vi kan se din butik Wink

Mange hilsner

skou

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:06

Som Rasmus også er inde på så kunne en konkurrence/lodtrækning hjælpe det et godt stykke af vejen.

"Anbefal dine venner og deltag i lodtrækningen om et gavekort på 1 mio. kroner"

Eller

"Anbefal 5 venner og når de hver har købt for 30 kroner modtager du et gavekort på 1000 danske kroner"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55

Hej Amazoni !

Nu ved jeg ikke hvad du sælger Surprise men jeg har kigget på min målgruppe, som er børneforældre ( primært) og så har jeg fundet de steder hvor der er debatgrupper og mulighed for at annoncere rimelig billigt eller gratis og har sat Skosnuden.dk på der.

Efterhånden som vi har fået flere kunder og dermed flere midler til at købe reklameplads, har vi valgt at bruge Google adwords lidt, og så ellers fået links på alle hjemmesider og netbutikker hvor folk tilbyder at linke fordi de er glade for vores service( og det gør de faktisk mange steder selvom vi ikke linker fra vores butik TAKSmileSmileSmile)

Og så er det jo altid godt at få god omtale på de forskellige store steder som jubii feks. vi får stadig kunder som køber Crocs, fordi de har læst debatoplæg og diskussioner om disse fantastiske og for mange også forfærdeligt grimme sko....men det er jo mere held end forstand.

Jeg håber at du kunne bruge lidt af det.

Mange hilsener

Stine Roldgaard

Har du skrevet en spændende mail til alle dine venner, bekendte og familie og bedt dem sende den videre til alle de kender ? Det kan også være en god måde at komme videre på, men igen er det jo også relevant at vide om du sælger hestefoder eller bildæk eller noget helt tredjeWink

Tilmeldt 1. Oct 07
Skrevet kl. 19:13

Hej Stine

Jeg sælger håndlavede smykker, og jeg er rimlig ny på det område med at sælge ting over nettet.Smile

Har sendt en spændende mail til venner, familie og kollegaer og bedt dem også at sende mailen videre til alle de kender, så jeg håber at der sker noget der.

Har du nogle godt sider hvor jeg kan annoncere rimelig billigt eller gratis (helst gratis)?

Hilsen

Amazoni - www.amazoni-smykker.dk

P.s smadder flot hjemmeside.Big Smile

Tilmeldt 1. Oct 07
Skrevet kl. 19:17
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42

Hej Jai !

www.kvindeguiden.dk kunne være en mulighed, Go-pilot, www.shoplink.dk , www.e-damer.dk det er bare noge jeg lige kunne komme på, men du må kunne finde mange flere ved at google go søge lidt på nettet ;-)

Jeg hæftede mig lige ved dine vilkår, hvor du skriver at forsendelsen er gratis, men på kundens selvrisiko...det kunne jeg godt tænke mig ville skræmme kunder væk, og jeg tror faktisk at der er lovgivning, der siger, at det er sælgers risiko, men man kan vel godt have sine egne regler, bare de står der og man beder om kundens accept inden køb ?

Held og lykke med reklamerne ;-)

Mange hilsener

Stine

P.S. Rigtig fine malerier du har, laver du større malerier også ?

Tilmeldt 1. Oct 07
Skrevet kl. 21:38

Hej stine,

Takker for de gode tips, og må nok undersøge det nærmere med hensyn til forsendelse/selvrisiko - ved ikke så meget om det, så det er meget dejligt med lidt indput fra andre..Smile

Ja, jeg laver også større malerier men har fået dem lagt inde på siden.

Må jeg spørge om hvilken af dem du bedst kan lide? 

Mange hilsner

Jai

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)