Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har problemer med installering af nyt tema til Prestashop?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej eksperter!

Jeg er lidt ny på Prestashop. Jeg vil gerne installere et nyt tema, og det har jeg gjort ved hjælp af forskellige tutorials via mit FTP program. Så har jeg været inde og aktivere det i backend-delen. Det virker som sådan også, men problemet er at mange af "Default" temaet's elementer, som f.eks. menuen stadig vises på min webshop? Hvordan kan det være? Hvad gør jeg forkert?

Venlig hilsen

Simon Kristiansen

Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:42

Er der ikke en venlig sjæl sådan en søndag eftermiddag der kan hjælpe? :-)

Fra Hjørring
Tilmeldt 19. Jun 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 00:09

Tror måske der er større chanche for hjælp. hvis du smider et link til siden :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 09:48

Hvilken version af Prestashop bruger du, og har du tjekket, at temaet understøtter denne version?

Fra version 1.5 og opefter har Prestashop en automatisk template installer, som selv aktiverer og deaktiverer de moduler der skal bruges til temaet.

Har du tjekket, om dit tema er kompatibelt med dette? I så fald bør du afinstallere det, og benytte auto-installer'en. 

Hvis ikke, så kan det være at temaet har sit eget menu-modul, og i så fald skal du blot ind og deaktivere standard menuen under moduler.

Hvis ikke temaet kan auto-installeres, så bør der være en PDF der viser, hvilke moduler der skal aktiveres og deaktiveres, og hvor de skal placeres i de forskellige hooks.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)