Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside-'designer' søger feedback

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 9
Fra  GP Gear Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har lavet/designet/oprettet min første hjemmeside i WordPress.

Det er den første jeg har lavet så kunne godt tænke mig noget feedback for at høre om i har nogen forslag til ting jeg kunne gøre anderledes/bedre.

Webadresse: www.hvalsum.dk 

På forhånd tak.

Hilsen Christoffer :)

(Inden jeg bliver slagtet vil jeg lige understrege at der er en grund til jeg har sat ordet designer i gåseøjne, for jeg ved godt at jeg har brugt et CMS-modul til det meste og ikke programmeret så meget og derfor ikke er designer/programmør, men har flere kunder på hånden allerede der ikke har brug for andet end at få lavet en side som de så derefter kan opdatere via CMS modulet, eller over en APP.)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chrisch.

Jeg havde allerede lagt min ny slebet slagterkniv frem i det jeg teksten i parentes :)

Nu hvor det er din første hjemmeside er det et ok forsøg. Hvordan hjemmesiden ser ud, kommer jo helt an på hvad det er den skal bruges til. Hvis det er til privat brug så er det jo lige meget hvordan den ser ud. Skal du vise den frem, altså som online visitkort, sælge produkter eller reklamere for andet, jamen så skal der lidt mere til.

Jeg kan se at du har brugt theme "twentytwelve" som er en af de allerede indbygget i WP. Der er utrolig meget at rode rundt med selv i et så brugervenligt system som WP.

Min hjemmeside livesound.dk er også udviklet i WP. Der er dog brugt et andet theme samt tilføjede plugins som passer til siden.

Sammenligner vi din og min side, så ligner den faktisk ret meget hinanden i opbygningen. Der er måske nogle elementer som menuen og billet der er byttet om. Samt har jeg en del mere farve på min side, som gør den lidt mere levende.

Alt i alt, er din side fin, når man tænker på at det er dit første forsøg. Du skulle havde set den første side jeg lavede den gang, den var overplasteret med blinkende gif animationer, det skulle ikke undre mig at hjemmesiden var årsagen til nogle epileptiske anfald :)

God weekend herfra :)

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)