Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du godt lide at få mere og betale mindre? Amino har brug for din hjælp!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle i dejlige Amino PLUS medlemmer!

Først og fremmest vil jeg gerne takke alle jer der er PLUS medlemmer, fra alle os på Amino. Det er jer der sørger for at vi kan arbejde med projektet og derfor vil vi selvfølgelig gerne give jer så meget tilbage som vi overhovedet kan.

Jeg hedder Niels og det er mig der er ansvarlig for at skaffe gode rabatter og tilbud til jer der er PLUS medlemmer. Jeg arbejder lige nu benhårdt på at udvikle en super god rabatklub til jer og har brug for jeres hjælp!

Om 2 uger kommer der et rigtig knaldtilbud på 149 kr. inkl. Forsendelse for bogen ”111 Tips du vil elske, hvis du er leder i en virksomhed” som er skrevet af Esben Mols Kabell og Anders Grønborg fra Lasertryk.dk. Sammen med bogen får man et gavekort til Lasertryk svarende til prisen på tilbuddet. Man kan altså, hvis man er lidt frisk, sige at man får bogen gratis.

Tanken med PLUS er at man som medlem oplever et løft i driften af sin forretning ved at betale for PLUS medlemskabet. Rabatklubben er en vigtig del af denne vision, da der kan spares mange penge på ting som er helt basale og nødvendige når man driver sin egen virksomhed, men også på specielle ting du måske ikke havde været opmærksom på, hvis du ikke havde været PLUS medlem. Alle tilbud der er i rabatklubben er unikke og kan ikke fås andre steder end på Amino.dk. Opdager man et tilbud der findes andre steder må man meget gerne kontakte mig da det i så fald er en fejl (eller nogen der har snydt mig!).

Jeg kunne godt tænke mig at have de faste tilbud som vi har lige nu i rabatklubben, men samtidig have flere af disse enkeltstående tidsbegrænsede super-tilbud til jer PLUS medlemmer og derfor kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre hvilke områder i godt kunne tænke jer at modtage tilbud indenfor. Er der bestemte ting i bruger meget i jeres virksomhed som i godt kunne tænke jer at få billigere? Så skriv meget gerne her, så skal jeg se hvad jeg kan gøre for at skaffe det til jer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niel

Der er jo en masse amino'er der sælger alverdens ting og sager. Måske kan nogen af dem lokkes til indimellem at lave div. PLUS tilbud.

Fx spar 33% på XX - Kun for Amino+ medlemmer og kun i 1 uge...

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selvfølgelig også meget interesseret i at høre generel feedback på rabatklubben Smile

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

God idé!

Vi er faktisk også igang med at udvikle på Bizz servicen, der kunne jo være en kobling der måske, ala "opret et tilbud til rabatklubben".

Jeg går videre med det, mange tak for svar! Big Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)