Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der benytter Godaddy hosting?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Evado Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg tænkte på om nogle her benyttede godaddy hosting?

De har et europæisk datacenter i Amsterdam, så man burde kunne få lige så gode loading times som en dansk host?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan godt lide GoDaddy, da det er billigt at registrere .com-domæner hos dem.

Med de daglige og ugentlige mails de sender mig med 10-30% rabat hver gang, så begynder mit niveau at dale, og jeg har da også fundet ud af at det ligefrem kan betale sig at vente med at købe og forny indtil der så sikkert som Amen i kirken kommer en 30% rabat. 

På selve sitet har de også rigtigt mange reklamer. Det kan gøre det forvirrende og tidskrævende at finde rundt på et site, som altid i forvejen af natur kan være vanskeligt, da jeg nok er teknisk anlagt, men absolut ikke bliver den der starter en webhotel-service op. 

Udover de afsindigt lave priser på .com-domæner, så er jeg glad for at de fik Jean Claude van Damme fotograferet og jeg kunne beundre en af hans splits og Gluteus Maximus (dem har jeg altid sat stor pris på). 

På den tekniske side skal de dog også have ros for at det er pærelet at tage database-backup - men ellers så var det ikke det sted jeg personligt ville vælge til at hoste et vigtigt site :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)