Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er SpamFighter blevet bedre?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

for noget tid siden havde jeg en prøveversion af SpamFighter installeret på min computer. Jeg valgte ikke at købe programmet, da jeg ikke synes at spamfiltret var godt nok. Der slap for mange spam mails igennem.

Er der nogen herinde der ved om SpamFighter er blevet forbedret? Dem af Jer der bruger programmet - hvor meget spam modtager I alligevel dagligt?

Kan I anbefale andre spamfiltre så hører jeg også gerne om dem.

Hilsen Morten

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:37

Jeg bruger ingen clientside spamfiltre. Jeg vil i stedet anbefale at have sin mail hos en host som har spamfiltre på serveren - og det har de fleste hosts med respekt for sig selv og deres kunder vist i dag. Jeg har (beklageligvis) haft min adresse postet rundt omkring på nettet siden 1997 (dengang var der jo ingen der kunne sige det ville blive et problem) og der er højst et par spammails om ugen der slipper igennem - de fleste uger kommer der dog intet. Det siger lidt om hvor effektive de er.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:41

Hej Uffe

Mit ene domæne kører også igennem en host, som rigtigt nok fanger en del spam mails. Men det sker også tit at de fanger mails der IKKE er spam, hvilket betyder at jeg først får svaret på dem flere dage efter de er kommet. Det er nogen gange helt uacceptabelt. Og jeg skal logge mig på min web mail for at se om der er fange spam mails. Det er ikke særlig brugervenligt!

Derfor ønsker jeg en anden løsning :)

Hilsen Morten

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 10:31

Kør alle mail vidre til en til en gmail konto = 0 spam 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:17

Kører også alle mine emailadresser til min gmail (hvor jeg både kan modtage og sende fra alle adresserne).

Spamfilteret er perfekt på Gmail. (og så slipper man for at tage backup, at skulle have sin computer med sig osv.)

Det er ved at blive et helt mantra for mig at slippe for afhængigheden af min egen computer, så jeg kører alle mine bogmærker i google toolbar, alle mine rss feeds i google reader og alle mine arbejdsdokumenter i google docs. Det virker rigtigt fint, og så må jeg bare håbe at google husker at tage backup! :)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:35

Jeg har købt Outlook 2007 - og jeg er imponeret - i forhold til forgængeren er det en meget effektiv spamsortering der foregår - så det kan jeg anbefale :)

Jeg fik mellem 30-60 spammails før om dagen, nu får jeg 1-2 :)

Mette

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 12:06

AndersSaugstrup:

Det er ved at blive et helt mantra for mig at slippe for afhængigheden af min egen computer, så jeg kører alle mine bogmærker i google toolbar, alle mine rss feeds i google reader og alle mine arbejdsdokumenter i google docs. Det virker rigtigt fint, og så må jeg bare håbe at google husker at tage backup! :)

Og så må du jo så bare håbe på at det ikke bliver til en betalingsløsning i løbet af en nat! Devil
Nej det er selvfølgelig ikke sandsynligt, men det lyder da for mig som om du bare er endt med afhængighed af et andet produkt?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:14

Morten, du har selvfølgelig fuldstændig ret. Jeg er blevet afhængig af et andet produkt.

Det hører af samme årsag med til mine overvejelser, at det kan gå hen og blive en betalingsløsning. Faktisk håber jeg at det sker for på den måde vil jeg formodentlig opnå større driftsikkerhed, bedre service mv. Produktet er så godt, at jeg gerne vil betale for det. Eller sagt på en anden måde, så har jeg ikke valgt produktet fordi det er gratis, men fordi det er bedre.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 12:21

MetteSkagen:

Jeg har købt Outlook 2007 - og jeg er imponeret - i forhold til forgængeren er det en meget effektiv spamsortering der foregår - så det kan jeg anbefale :)

Jeg er også blevet meget glad for filteret i Outlook 2007. Bruger ikke andre filtre..

Så osse en anbefaling her fra..

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:44

Hej WideEyes

Jeg bruger Spamfighter Pro og oplever sjældent at den ikke fanger spam. De nye spam mails som ikke opsnabbes er nemme at blokere, så de ryger direkte i Spamfighter mappen og kan så senere slettes, sammen med øvrig opsnabbet spam. Programmet opsbanner af og til mails jeg godt vil se, men så er det nemt at flytte dem til indbakken. Alt i alt er jeg godt tilfreds med programmet. De private computere i huset har den gratis version af Spamfighter og her opsnabbes spam også uden problemer.

Mvh AAA

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)