Hej alle Aminoer. Er jeg den eneste der oplever en stigning i disse henvendelser? "Hej Kunne I tænke jer at sponsorere en lille ting til give-away? VH XXX" "Hej XXX. Vi får rigtig mange henvendelser om sponsorering og er derfor nødt til at sortere i dem. Hvad skal en evt. sponsorgave bruges til? VH Frederikke" "Til mig "Skal du holde et arrangement, er det til en klub eller lign?" "Nej, bare til gave til mig" "Hej XXX. Desværre sponsorerer vi ikke privatpersoner udover vores prof. samarbejdspartner.... bla. bla....." Og dem modtager jeg pt. ca 5 af om ugen!! Alle fra yngre kvinder, som gerne vil sponseres, have en gave, har lavet en facebook profil etc. etc. Jeg bliver bare SÅ træt... De fleste anstrenger sig ikke engang med at skrive HVORFOR vi skulle smide en gave i nakken på dem. JA: vi sponserer gerne præmier og lign. Men der skal selvfølgelig være en vis reklameværdi! JA: vi anstrenger os for at give kunderne mere end de forventer... men hvis vi skal til at forære gaver til højre og venstre OG bruge porto på at sende det, kan vi jo lige så godt lade døren stå åben. Skal jeg lægge en "sponsor politik" ind på hjemmesiden og henvise til den? Hvad ville I gøre? Og kan det vendes til noget konstruktivt? Mange Hilsner Frederikke |
Husk det er tilladt at lade være med at svare på mails der spilder ens tid