Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har I gode ideer til hvor jeg skal brande mit navn, Twiga.dk - brugt børmetøj

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Fra  LD - LinneaDesign og Twiga.dk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sælger brugt børnetøj på Twiga.dk og ønsker noget bedre marketing. Få nogle flere kunder og besøgende.

Jeg bruger i øjeblik min penge på marketing på adwords, hvor jeg næsten altid ligger i toppen når der skrives brugt børnetøj.

DBA business bruger jeg også.

Trustpilot kan jeg ikke helt finde ud af om det er spild af penge.

Gul og gratis er jeg gået væk fra igen, da jeg ikke syntes det gav særlig godt.

Min-mave har jeg brugt penge på to gange men gav ingen resultater, virkelig en skuffelse

Facebook bruges.

Jeg kunne godt tænke mig et fast banner et sted, nogle ideer til hvor jeg skal gå hen. Jeg sælger brugt børnetøj, så det er jo ikke alle der vil handle hos mig. Har tænkt på en for for familie journalen, eller noget i den dur.

Kom med nogle ideer, det kunne være en stor hjælp, jeg skal have flere på min side, nu har jeg ca. 100 inde hver dag, det skal være betydeligt højere det tal.

Vh Eva Linnea

Twiga.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Eva.
Var lige inde kort og kigge (fra smartphone) tror du skal prøve at gøre den grafisk lidt mere spændende. Og så skal du have noget mere tekst på forsiden, som fortæller hvad det er din virksomhed laver. Og så kunne du tænke lidt mere over søgeord, og bruge f.eks. second hand og / eller vintage. Har du fået den undersøgt i forhold til det tekniske mht. seo?

Vh

Paw j

PS. Spændene koncept. Vi har i familien tænkt lidt over at starte et lign. koncept op i en butik.
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen erfaring med at starte nogen virksomhed op, men der en bog som jeg næsten er færdig med at læse, som hedder Digital Strategi, og den giver en stor indsigt i hvordan man får kunder og beholder dem :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)