Hej Aminoer. Jeg fik for halvandet år siden en ide til en virksomhed, jeg fandt på et synes jeg selv ret genialt navn til virksomheden. Jeg købte i april sidste år domænet og arbejdede så videre med ideen. I Oktober var der så den her person der lovede mig at investere 300.000 i projektet, jeg var villig til at give ham 50% jeg ville bare igang! jeg sagde mit job op og forsøgte at gøre alt jeg kunne for at få alt gjort, ham her blev så ved med at udskyde vores deadlines, til sidst spurgte jeg ind om ham ved folk han havde samarbejdet med før, ingen havde et eneste godt ord om ham. derfor stoppede jeg samarbejdet med ham og oprettede en enkeltmandsvirksomhed med det fede navn. det gjorde jeg 4/1 nu oprettede han så et holdingselskab med tilsvarende navn i går, jeg ringede til ham og spurgte hvad han havde gang i, han sagde ordret at han nok skulle få fat i Fedtnavn.dk og at han måtte gøre hvad han vil..... - jeg har ikke noget på skrift med ham, men har vidner på vores samarbejde samt dokumentation på at jeg har taget navnet før ham... Hvad gør jeg så nu? |
Kan ikke helt se hvad problemet er hvis du har registreret navnet og er i gang?
I følge dk-hostmaster's regler er det da først til mølle princippet. dvs har du registreret først, betaler du dine regninger. Så kan jeg ikke lige se hvordan han skal kunne få fat i domænet bare fordi han har et holding aps selskab med samme navn? det giver ham da ikke ret til at få navnet.
Få smækket en fin side op og kom i gang med din virksomhed? :)
/Nicolai - Kabelx.dk