Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God idé der sidder fast

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holte
Tilmeldt 18. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Fra  ITcraftiness Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har sammen med en ven bygget siden http://www.byt-byt.dk 

Vi har haft den kørende siden 10/2-14 og vi har prøvet at få budskabet ud via Facebook/Twitter. Vi er begge studerende, så vi har ikke råd til de store reklamekampagner da de fleste penge går til serveren.

Er sitet okay I jeres mening?

Vi undrer os lidt over at der er så få der opretter brugere, den lille feedback vi har fået er at det er for besværligt at skulle lave en ny bruger. Vi har prøvet lidt marketing via Facebook, da de tilbyder små kampagner, men den har næsten ingen effekt haft.

Har I nogle forslag?

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:30

Hej Morten,

Inden I går 'all'in' på at skaffe flere brugere til siden vil jeg bruge mere tid på at få siden færdig.

På mindre end 2 minutter fandt jeg 3 ting der ikke virker og det gør at man ikke har lyst til at registrere sig når man ved registrering bliver mødt af en oprettelse der kræver meget personlige oplysninger.

1. "Betingelser" virker ikke - dermed er mange nok skræmt med at opgive adresse/telefon nummer for hvad bruger i den data til og bliver den brugt til noget?

2. "Om os" - virker ikke - hvem er I og hvad er visionen ud over den smule tekst der står på forsiden (den virker så men kræver man først klikker ok til cookies - hvilket vel ikke alle gør før de ved hvad sitet byder/bruger data på/til?)

3. uanset hvilken kategori jeg klikker på sker der intet... eller jo den helt inde til venstre skaber en menu hvor der står nøjagtig det samme til højre for som heller ikke laver andet end markere det menu punkt jeg klikker på

for at få brugere tror jeg de fleste vil sige 'content' 'content' 'content' 'content'  :-)

Held og lykke med projektet og håber I får vind i sejlene!

Fra Holte
Tilmeldt 18. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Fra  ITcraftiness Skrevet kl. 16:40

Der ligger en boks henover bunden med cookie widget'en. Den har en næsten usynlig baggrund, er det bedre hvis den ligger lige over footeren og ikke har usynlig baggrund?

Det er vores "jeg har - jeg søger" funktion. Du behøver ikke at vælge noget, men du skal klikke "søg" oppe i toppen før der sker noget.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)