Hej Aminoer. Jeg søger efter virksomheder der bruger store beløb på internationale opkald og er aktive roaming brugere der kører virksomhed i Singapore. Efter hårdt arbejde er vi endelig kommet så langt at jeg kan tilbyde jer et genialt produkt og derfor søger jeg selvfølelig også kunder. Nu skal der sælges. Jeg vil gerne introducere jer for Interfone Asia, som er en del af en dansk virksomhed beliggende i Singapore. Vi tilbyder innovative mobilløsninger, som reducerer omkostningerne ved international mobiltelefoni. (www.interfone.asia). Vi kan typisk tilbyde besparelser på 50-80 % i forhold til SingTel, StarHub og M1 på roaming i udlandet og internationale opkald (fra Singapore til udlandet). For eksempel koster 1 minut fra Singapore til Danmark:(I singapore dollars) Interfone SGD 0.20 SingTel SGD 1.00 StarHub SGD 0.95 M1 SGD 0.90 Vores produkt er et lille klistermærke (en chip), som sættes på dit nuværende SIM-kort. Chippen gør, at internationale kald automatisk køres igennem Interfones tekniske platform, hvilket reducerer omkostningerne ved internationale kald og roaming på mobiltelefonen. I er velkomne til at ringe eller skrive for en uforpligtende snak om, hvorvidt vores produkt er noget for jer. Hvis i kender nogen, i mener der kunne få noget godt ud af produktet, så endelig skriv her, ring eller email mig. Med venlig hilsen, Tobias Hinchely Pedersen Senior Manager of Business Development
11 Collyer Quay, # 10-13 The Arcade Singapore 049317
Phone: +45 7332 6161 Mobile: +45 6015 8575 Skype: tobias.hinchely E-mail: tobias@interfona.asia |
Singapore - Interfone, roaming killer - En mulighed for din virksomhed (Salg af produkt, samt networking)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)