Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Regus?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 07
Indlæg ialt: 32
Fra  Preggio.dk - Din egen jordemoder hjem til dig Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Nogle aminoer med erfaring med Regus på nationalt eller globalt plan? Jeg overvejer et guld medlemskab da jeg skal bruge de næste 6 måneder i Seoul. Jeg vil først og fremmest bruge deres business lounges - evt leje et dagskontor i ny og næ. Hvordan er kvaliteten, og er det noget der er værd at smide penge efter?
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger du flexible kontorløsninger, eller ønsker du afholde møder i professionelle omgivelser? Så er Regus den perfekte løsning. Læs mere lige her.  

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 02:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt Regus og det er ok, men ikke lige min smag, det er lidt for 9-5 agtigt. Der er ikke ret mange iværksættere eller online folk hvor jeg har været.

Jeg ville ærlig talt hellere bruge Starbucks til at begynde med og så finde et rigtigt kontorhotel for iværksættere og freelancere når jeg var kommet på plads.

Men det koster jo ikke så meget, så det er da bestemt en mulighed.

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et Platium kort hos Regus.

Det giver mig adgang til et dagskontor 10 gange om måneden på et valgfrit center i Danmark (København), samt ubegrænset adgang til deres Business lounges.

Jeg syntes at det er god og fleksibel løsning til en fornuftig pris, men det er nok ikke en erfaring, som du kan bruge til så meget i Seoul.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 20. Sep 07
Indlæg ialt: 32
Fra  Preggio.dk - Din egen jordemoder hjem til dig Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene.

@Stig

Nej, det er ikke sikkert centrene minder om hinanden, men hvordan vil du betegne deres lounges? Med guld-medlemskabet bliver det kun dem jeg har adgang til - er det pengene værd og er det til at få noget fra hånden?

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

jeg har prøvet Business Lounges i Søborg og på Nørrevold. De er meget forskellige.

Den på Nørrevold er efter min mening meget lækker og inspirerende. Jeg tror dog ikke, at jeg kunne holde ud at arbejde der en hel dag, men nogle timer går fint.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)