Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Resultatorienteret Handelsøkonom søger Praktikplads

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Skovgaard
Tilmeldt 28. Dec 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

RESULTATORIENTERET
HANDELSØKONOM SØGER UDFORDRINGER 

Jeg håber at det er ok jeg lige deler den her med jer, i håb om at jeg kan finde min kommende praktikplads her.. 

Jeg er ved at færdigøre min uddannelse som handelsøkonom med speciale i E-Handel, og søger derfor en praktikplads i 8-12 måneder. Ved siden af mit studie arbejder jeg på deltid i Jack & Jones i søndergade i Aarhus.

Jeg bred erfaring i salg, alt lige fra: tele-marketing, opsøgende, B2B, Detail, online, osv. Derudover træner jeg mindre virksomheder i ”Social Media Marketing”.

Jeg er yderst fleksibel i forhold til arbejde og god til at tage fat!

Jeg har gode karakterer gennem hele mit uddannelses forløb og er ikke bange for at prøve nye udfordringer. Jeg er lærenem, kreativ og har god teknisk forståelse.

Hvem er jeg

Jeg er en energisk 24 årig Handelsøkonom med ambitioner og drømme om en karriere i et miljø hvor jeg kan få lov til at udvikle mine kompetencer inde for salg og marketing.

Jeg er en go-getter og et konkurrence menneske, jeg arbejder godt sammen med andre mennesker og er ikke bange for at gå forrest.

Jeg er meget social og sætter stor pris på at danne nye bekendtskaber. Udover venner og bekendte bruger jeg tid på at styrke mit netværk og er derfor medlem af et par forskellige netværksgrupper i Midtjylland

En stor del af min fritid bruger jeg på at holde kroppen i form, primært gennem løb og styrketræning. Når jeg derimod skal slappe af et det med en god bog eller film på sofaen.

Mine weekender bruger jeg på kultur og oplevelser. Jeg går ofte til koncerter, events, og sportsoplevelser. Desuden elsker jeg at rejse.

Kunne jeres virksomhed bruge en frisk ung mand som mig, eller kender i nogle der kunne så giv endelig lyd! 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)