Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vi var mere i dialog med hinanden! jeg er ikke i tvivl om at vi af og til løber ind i de samme kunder, de besværlige af slagsen som surfer fra sted til sted og undlader at betale deres regninger eller på anden vis prøver at udnytte os. jeg har selv afvist en kunde som Jeg kendte fra en tidligere arbejdsplads, og for ikke så længe siden dukkede de op i kontant. Sådan nogle kunne jeg godt tænke mig at advare andre om, lige som jeg tænker vi på anden vis kunne drage nytte af hinanden. for de fleste af os handler det jo om at udbrede kendskabet til vores service, og selv om det da godt kan ærgre mig lidt at jeg ikke scorer alle kunderne, så er jeg alligevel glad når det går fremad for jer andre, for det betyder at der bliver flere og flere der FÅR kendskab til telefonpasning, og det er jo det det handler om. er der lyst og vilje hos jer andre til en snak, jeg tænker vi kan have glæde af hinanden, der er jo kunder nok til os alle sammen, hvis de ellers bare vidste hvor meget vi kan hjælpe! |
Har sendt en PB