Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris/ros på ny webshop - www.cover4you.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Vi ønsker at modtage konstruktiv kritik på webshoppen www.cover4you.myshopify.com - inden denne lanceres. 

Håber I vil bruge lidt af jeres tid på at tjekke siden og melde tilbage med ris/ros og en masse konstruktivt. 

På forhånd mange tak!

Mvh 

Christian & Frederik 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:56

Hej Christian & Frederik

Først og fremmest, så må jeg sige at det er modigt at gå ind i så konkurrencepræget et marked Smile Og hold da op hvor skal der sælges mange covers for at kunne tjene til dagligdagen.....

Jeg har kun hurtigt kigget på shoppen, så dette er ikke så dybdegående, og det er udelukkende min vurdering. JEg er ikke ekspert eller noget...

1) Meget enkelt og rent design. Det er positivt, men giver også mulighed for at bruge stærkere kontrastfarver for tydeligere Call To Action

2) Med den type produkter i sælger, så ville jeg nok overveje enten at fjerne, eller formidske det store banner på forsiden. Tjek fx en af jeres konkurrenter - http://www.icovers.dk/ - de har forsiden fyldt med produkter. Her kommer de altså lige til sagen.... 

3) Der er nogle steder hvor i mangler at få oversat til dansk

4) Der er fri fragt over 99kr, men hvad koster fragten ellers? 49kr, 15kr eller? Ville være rart at vide som køber

5) I har nogle Apple kopi høretelefoner til 89,- http://cover4you.myshopify.com/collections/mest-populaere/products/horetelefoner 

Nu aner jeg ikke om folk der køber hos jer sammenligner priserne - og måske gør de ikke, for der er ikke noget produktnavn eller andet til at identificere dem - men de "samme" høretelefoner fås andetsteds til 39kr

6) Jeres udvalg er ret begrænset...

7) Udover jeres guldcover til iphone5, så differentierer i jer ikke mht. udvalget. SAmme covers, ladere etc fås mange steder efterhånden. Hvorfor ikke finde nogle unikke produkter og adskille jer den vej igennem?

8) Når jeg går til kurven, så står der ikke hvilke produkt det er jeg har i kurven. Kun prisen:

Din kurv

ProduktAntalPrisFjern
      99,00  

9) Hvorfor står der så mange referencer til at det er en shopify ecommerce system? Det står i en stærk blå kontrastfarve og springer derfor meget i øjnene

10) I kurven er der et stort fedt PayPal logo. Betyder det at man kun kan betale med PayPal - så er jeg smuttet.

Håber i kan bruge det kostruktivt :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:08

Hej Med jer,

Efter et hurtigt kig fik jeg ikke rigtigt følelsen af at I SÆLGER covers - Få nogle CTA knapper ud på forsiden så folk kan smide jeres produkter i kurven :)

Held og lykke med shoppen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)