Hej Kære Aminoer. Ja ja... en happy ending er da meget afstressende tænker du nok, men skønt det sikkert kunne være sandt nok, er det ikke det jeg tilbyder:) Så hvad er det egentligt for et tilbud jeg har til dig? Jeg har sammensat en 3-trins behandling med udgangspunkt i tantramassage. Målet er at tilbyde en behandling, der giver dig bedre krops og selvbevidsthed, så du nemmere undgår at overskride dine egne grænser og derved forebygger stress i højere grad, men også giver dig mulighed for, og redskaber til, at få stressen "ud af kroppen". Jeg har besluttet at skrive speciale om hvordan tantramassage kan bruges til at hjælpe mennesker med stress, post traumatisk stressyndrom og mennesker som i en eller anden grad har eller oplever at have svært ved at lytte til deres egne grænser, og derved oplever en form for press. Hvis du tror at dette er noget der passer på dig eller hvis du måske kender en der kunne have brug for at blive hjulpet kropsligt og mentalt, så giv dem gerne et praj. Jeg tilbyder nemlig min 3-trins tantramassage mod stress til halv pris hvis du ikke har noget imod at jeg bruger dig som case. Der kommer ikke noget ud i offentligheden, men mine mentorer og et par af mine kolleger vil få lov at læse mine rapporter over behandlingerne. Hvis du ikke er skræmt helt væk endnu så lad mig kort forklare hvad det er jeg tilbyder og IKKE tilbyder:
Glem fordommene om tantramassage hvis du har sådanne. Der er ikke noget frækt over det med mindre du synes det er umådeligt frækt at være i et rum hvor du får lov til at være den du er, med alle de styrker og svagheder du end måtte have!
Skriv endelig til mig her eller direkte via hjemmesiden www.elskdigglad.dk hvis du har spørgsmål.
Tantramassagen til stressforebyggelse og behandling gives både til mænd og kvinder. Fuldstændig som var det almindelig sportsmassage elelr coaching.
Glæder mig til at høre fra jer, og i det mindste hvilke tanker i får når i læser dette indlæg.
Vh Rasmus
|
Tantramassage mod stress. Godt tilbud men måske udfordrende?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)