Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop uden omsorg!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har www.blomsterlageret.dk som mig og min makker egentligt havde besluttes os for at stoppe. Men jeg var ikke hurtigt nok og nets har lige trukket for næste års abonnement. - nu lader vi den være åben et år mere!

Hvis vi bare lader den stå, hvor stor sandsynlighed er der så for salg (jeg kender jo nok svaret, men vil lige høre jeres mening)

Vil siden arbejde sig op på google af sig selv? pga. SEO teksterne på siden eller kræver det omsorg og pleje?

Hvis der evt. er en der er interesseret i at indgå i et samarbejde omkring siden, så sig til!

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:03

Hej Mads,

Der er ikke meget der kan tiltrække Google på den her side. Men hvis du vil have en snak om hvad du kan gøre og den hjælp jeg evt. kan tilbyde så giv mig et kald på 28714814.

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 20:52

Michael Holm:

Hej Mads,

Der er ikke meget der kan tiltrække Google på den her side. Men hvis du vil have en snak om hvad du kan gøre og den hjælp jeg evt. kan tilbyde så giv mig et kald på 28714814.

Tak for tilbudet Michael. Problemet er bare at vi er gået døde i siden. Jeg har selv to store projekter som tager meget af min tid, udover mit fuldtidsjob, så det minimalt hvad vi "gider/magter" at lægge i siden. Som sagt ville vi ha lagt den ned, men fordi jeg ikke lige var kvik nok på tasterne, så har vi betalt for endnu et år.

Men med lidt (meget) mere tekst på forsiden bliver den mere Google venlig?

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:09

Mads Grønning:
Problemet er bare at vi er gået døde i siden. Jeg har selv to store projekter som tager meget af min tid, udover mit fuldtidsjob, så det minimalt hvad vi "gider/magter" at lægge i siden

Det er så I den forbindelse at jeg måske kan være til hjælp, f.eks. ved at opdatere siden for jer, men det kræver at vi lige tager en snak om den nuværende sundhedstilstand og hvor siden skal bevæge sig hen.

Mads Grønning:
Men med lidt (meget) mere tekst på forsiden bliver den mere Google venlig?

Ja og nej - Google ranker jo content højere end alt andet. Så hemmeligheden ligger egentligt I at lave salgstekster om til content. Men lad os tage en snak også kan I jo se om det er noget I vil gå videre med eller den bare skal have lov til at ligge.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)