|
PM til dig... |
Hej
Jeg har brug for oversættelse. Så hvis du er interesseret må du gerne skrive til srj@vimex.dk så vi evt. kan mødes for at tale om det.
Med Venlig Hilsen
Søren Reinhold Jensen
Debat
|
Hej Jeg har brug for oversættelse. Så hvis du er interesseret må du gerne skrive til srj@vimex.dk så vi evt. kan mødes for at tale om det.
Med Venlig Hilsen Søren Reinhold Jensen
|
|
Hej Lars! Kan du måske nå at rette min tysk opgave for grammatiske fejl til næste uge? Opgaven er på ca.6-7 sider. Tak. Hilsen Denis |
|
Hvad kommer det til at koste ca.? |
|
Hej Lars Jeg skal d.23 Juni 2008 op og trække en tysk tekst til eksamen. Den er 6 sider lang, 1½ linje afstand, skriftstørrelse 12. Er det muligt du kan oversætte den på ca. 8-10 timer? og i så fald hvad kommer dette til at koste ? Svar venligst på min mail - Resenbro@hotmail.com Mvh. Casper Resenbro |
|
Qualität im Arbeit! Det ser virkeligt ud som om at Lars udnytter sine tysk/danske aner til fulde. Super godt arbejde. Han er et eksempel på at vi ikke skal rode rundt med noget som "vi kender lidt til", når der sidder eksperter og kan noget, som kan gøre vores produkt fuldendt eller give det, det touch som lige kræves... Alles super - oder was? |
--- Roland Vogt [Altid klar på noget freelancearbejde] Mediegrafiker
|
|
|
Jeg hedder sofie er så utrolig dårlig i skolen synes jeg selv altså mit gennemsnit er kun 7 og 10 og det er kun ved enkle fag så jeg synes bare jeg den dårligste i min klasse :-( men jeg har i hvert fald prøvet og lave en tysk stil som vi skulle og her er den: |