Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal du have hjælp til tysk?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

PM til dig...

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:38

Hej

Jeg har brug for oversættelse. Så hvis du er interesseret må du gerne skrive til srj@vimex.dk så vi evt. kan mødes for at tale om det.

Med Venlig Hilsen

Søren Reinhold Jensen 

Tilmeldt 23. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:47

Hej Lars!

Kan du måske nå at rette min tysk opgave for grammatiske fejl til næste uge? Opgaven er på ca.6-7 sider.

Tak. Hilsen Denis

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19

For den rette pris... men som regel arbejder jeg kun B2B.

Tilmeldt 23. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:44

Hvad kommer det til at koste ca.?

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:19

Hej Lars

Jeg skal d.23 Juni 2008 op og trække en tysk tekst til eksamen. Den er 6 sider lang, 1½ linje afstand, skriftstørrelse 12.

Er det muligt du kan oversætte den på ca. 8-10 timer? og i så fald hvad kommer dette til at koste ?

Svar venligst på min mail - Resenbro@hotmail.com

Mvh. Casper Resenbro

Fra Ringe
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:28

Qualität im Arbeit!

Det ser virkeligt ud som om at Lars udnytter sine tysk/danske aner til fulde. Super godt arbejde. Smile

Han er et eksempel på at vi ikke skal rode rundt med noget som "vi kender lidt til", når der sidder eksperter og kan noget, som kan gøre vores produkt fuldendt eller give det, det touch som lige kræves...

Alles super - oder was? Party!!!

--- Roland Vogt [Altid klar på noget freelancearbejde] Mediegrafiker

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37
Jeg gør mit bedste! Plus at det giver mig en erfaring og en viden der er unik. Man får viden fra mange forskellige segmenter, samt at man udvider sit sprog i mange forskellige retninger. Alles Super! :D
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:31

Jeg hedder sofie er så utrolig dårlig i skolen synes jeg selv altså mit gennemsnit er kun 7 og 10 og det er kun ved enkle fag så jeg synes bare jeg den dårligste i min klasse :-( men jeg har i hvert fald prøvet og lave en tysk stil som vi skulle og her er den:
HÅBER DU KAN FORSTÅ DEN :-( 

In meinem Sommerferie, bin ich in sommerhütte, in Hvalpsund. Das war mit meine vater, bruder und Ich. wir geht in badeswimmer und besuchte einige aus meine Vaters freunden.
Nach dem wir haben bin der drei Tagen, wir gehen nach zu Hause. Ich habe geburtstag der 5 juli und meine mutters familie und ein para freunden gekommen vorbei. In deine schluss sommerferie wir gehen weiter nach Copenhagen wo meine mutters bruder, gewohnt. Ich gemöth viele mensch auf der fernsehen und einem mit dem. Nachdem ich gehen weiter und gekauft einem kleider, und ich habe nichts geld gezurück. Das was gut weter Sonnenschein die alles tag, fantastisch!
Ich habe Ally fast den ganzen sommerferien geschlafen. Wir waren auch der strand und in  Djurs sommerland gewesen. Das was einem gut ferie.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)