Haløjsa Jeg vil gerne starte et mobildiskotek, der udlejer udstyr til andre og selv kan spille osv. Jeg har alt udstyr til det nu mangler jeg bare et navn til det Kan i hjælpe Vh Alexander |
.
Haløjsa Jeg vil gerne starte et mobildiskotek, der udlejer udstyr til andre og selv kan spille osv. Jeg har alt udstyr til det nu mangler jeg bare et navn til det Kan i hjælpe Vh Alexander |
Halløj Alexander. Jeg er ny på Amino, og vil med glæde deltage i debatterne herinde. Nogle umiddelbare foreslag du selv er kommet op med ville måske hjælpe Aminoerne, til at kunne "Bygge videre" på navnet? :-) Her har du et foreslag fra mig: "SubClub" da ordet "sub" har en relevant betydning og det har "club" bestemt også. Jeg citere ordets betydning: "sub-, (af lat. sub 'under, hen imod'), latinsk og internationalt præfiks, der betegner, at noget findes under eller bevæger sig op under, ned under eller hen imod noget" Vh. Sosmo :-) |
det lyder dejligt :D jeg er selvfølgelig selv kommet på nogen men syntes bare ikke rigtigt der er noget der kan bruge hvad syntes du ?? :D virtual-booking dream-booking virtual-club dream-club |
Rentadisc (Rent'a'disc)...... |
Jeg synes ihvertfald du skal udelukke "Hard-booking" da det får virksomheden til at fremstå negativt som om det er "svært/hårdt" at booke :-) - Udover det er mange af navnene da fine, men navnene som epic-club, night-club, dream-club, virker lidt for genkendt. Der skal også være lidt til den nysgerrige i navnet, som gør at mand tænker: "hvad mon det er, det må jeg hellere se nærmere" Håber du kan bruge min input. |
så er vi ude i noget moellegaard booking ?? :D |
Hej Alexander. Du skal kigge på, hvad dine kunder vil skrive på Google, for at finde dit Firma. Finde du så et søgeord - Navn, som har mellem 50 -100.000 søgninger, så er det ikke helt galt. Søgeord må gerne bestå af 2 – 3 ord, så har du et søgeords domæne, og så køber du både .dk og .com så er du sikret. Mvh. Niels |
https://itwebsite.dk
Hej. Google søgning: Ingen resultater fundet for moellegaardbooking , så der vil gå meget lang tid inden nogen vil finde den på søgning. Mvh. Niels Webdesign |
https://itwebsite.dk